واکنش‌ها به درگیری مورینیو و خانوم دکتر چلسی/ حمایت‌ها و نکوهش‌ها

اوا کارنیرو در تساوی 2-2 مقابل سوانسی با عجله در دقیقه آخر برای رسیدگی به هازارد، باعث شد که تعداد نفرات چلسی در زمین به 9 نفر کاهش کند.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین، پس از واکنش تند مورینیو به این حرکت، واکنش های زیادی به سمت مورینیو و کارنیرو روانه شده است. 

عده‌ای برای تمسخر و فان، از تیم‌های خود درخواست کرده‌اند تا کارنیرو را برای تیم خودشان جذب کند (واکنشی با دیدی جنسیت‌زده و نکوهیده). البته که بحث غالب شبکه‌های اجتماعی با توجه به سطحشان باید همین باشد. اما در سویی دیگر، انجمن پزشکان فوتبال، خیلی جدی از اوا کارنیرو در این مورد حمایت کرده است. آن ها در بیانیه‌ای نوشته‌اند: «خط زدن نام اوا کارنیرو، از دیدار هفته آینده تیم چلسی، بسیار سختگیرانه و غیر منصفانه است. کادر پزشکی چلسی، وارد زمین شدند تا وظیفه خود را به درستی انجام دهند. این باعث نگرانی است که پزشک چلسی، بخاطر انجام وظیفه اش دچار مزاحمت شود و این محرومیت، بر روی آینده او تاثیر منفی خواهد گذاشت. این وظیفه داور است که به هنگام آسیب دیدن بازیکنان، بازی را قطع کرده و از کادر پزشکی بخواهد که به زمین بازی آیند و بازیکن مصدوم را مداوا کنند. آن لحظه بازیکن روی زمین افتاده بود و منتظر حضور و رسیدگی پزشک مربوطه بود. کادر پزشکی، به درستی به وظیفه خود عمل کردند و لایق تقدیر هستند. انجمن پزشکان فوتبال، حمایت کامل خود را از کادر پزشکی چلسی، اعلام میدارد.»

از سوی دیگر، پزشک سابق این باشگاه، به این پزشک خانوم 41 ساله تاخته است. راجرز، پزشک سابق تیم اصلی چلسی بر این باور است که اوا کارنیرو هنگام نوشتن پست خود در فیسبوک حس کرده که بزرگ تر از خوزه مورینیو است که برایش دردسر ساز شده است.

راجرز به دیلی میل گفت: «قرار نیست اگر پزشک یک تیم هستید در متن کار باشید. باید جایگاه خود را در باشگاه درک کنید. پیام «ممنون به خاطر حمایت» که در فیسبوک گذاشت خیلی حرکتی خام و ساده لوحانه ای بود. این هر کسی را ناراحت می کند. با این کار چه چیزی را می خواست بدست بیاورد؟ آیا تو بزرگ تر از مربی هستی؟ هرگز قرار نیست برنده شوی، اصلا نباید برنده شوی. شما یکی از اعضای رختکن هستید، برای انجام یک کار اینجا هستید. قرار نیست به عنوان یک چیر لیدر (مشوق) آنجا باشید. می توان این کار ها را کرد، یا می توان این کار را انجام نداد. به نظر می رسد او انجام داده. قرار نیست که یک شخصیت مشهور و سلبریتی باشید. نمی توانید یک دکتر مشهور باشید، بیخیال! واقع بین باشید.»
258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =