تا 18 روز دیگر، رئال مادرید باید نام 25 بازیکن را به عنوان بازیکن‌های اصلی این تیم در فصل جدید معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این تیم در حال حاضر 27 بازیکن دارد. در تورهای پیش فصل، تمامی این 27 بازیکن برای اثبات خود به مربی جدید، بازی خود را به نمایش گذاشتند. 

حالا تنها 10 روز به فصل جدید و 18 روز به پایان نقل و انتقالات مانده است. نام حداقل 2 بازیکن باید از لیست رئال مادرید خط بخورد تا تیم کامل به هواداران معرفی شود. ضمن این که هنوز پرونده انتقال دخیا به رئال مادرید باز است و اگر او به این تیم بیاید،‌ باید یکی از دروازه‌بان ها هم از لیست این تیم خط بخورد. قطعا با آمدن دخیا کیلور ناواس پیراهنش را تقدیم گلر مادریدی خواهد کرد و خود راهی تیمی دیگر خواهد شد. اما 2 بازیکن دیگر چه کسانی هستند. 

گزینه اول، به طور قطع مارتین اودگارد است. بازیکن 16 ساله دلیلی ندارد نامش در لیست بازیکنان اصلی باشد. او یا به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد، یا در کاستیا بازی خواهد کرد و در صورت نیاز، از تیم دوم به تیم اصلی اضافه خواهد شد. 

گزیه دوم، لوکاس سیلوا است. هافبک برزیلی، باید از جمع کهکشانی‌ها جدا شود. البته با توجه به سن او، رئال او را تتها قرض خواهد داد تا هم چنان مالک این بازیکن ارزشمند باقی بماند. دلیل این که او باید از جمع کهکشانی‌ها جدا شود این است که با حضور دانیلو، کاسمیرو و جیمز رودریگز، این تیم از سهمیه بازیکنان غیر اروپایی (کسانی که تابعیت هیچ کشور اروپایی‌ای را ندارند) خود استفاده کرده است. 

بازیکنانی نظیر آسانسیو نیز بعید است در جمع کهکشانی‌ها باقی بماند و با رفتنش جای یک بازیکن در لیست رئال مادرید را باز خواهد گذاشت تا در صورت لزوم در نیم فصل به تیم اضافه شود. 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =