ماموریت جدید سازمان هواپیمایی/ عابدزاده: مشکلات را حل می‌کنیم

مهر نوشت:

رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه صنعت حمل و نقل هوایی با مشکلات زیادی روبرو است، گفت: امیدواریم این مشکلات با کمک دولت حل شود.

صنعت حمل و نقل هوایی که در نوک پیکان تحریم های غرب علیه ایران قرار دارد، در این سال ها با مشکلات زیادی دست به گریبان بود که از جمله می توان به کمبود ناوگان، مشکل تعمیر قطعات اصلی هواپیما و افزایش هزینه ها اشاره کرد که باعث شد این صنعت که زمانی در منطقه جزو بهترین ها بود به شدت نزول کند. هرچند که در این مدت کارشناسان و متخصصان ایرانی توانستند به موفقیت‌هایی در زمینه تعمیر و اورهال هواپیماها دست پیدا کنند.

به دنبال توافقاتی که میان ایران و کشورهای ۱+۵ ایجاد شده است، به نظر می‌رسد که دوران پساتحریم، زمان شکوفایی دوباره صنعت حمل و نقل هوایی باشد، در این خصوص مذاکراتی هم میان شرکت‌های ایرانی و شرکت‌های سازنده هواپیما در حال انجام است. 

در این راستا شب گذشته علی عابدزاده به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از سوی هیات دولت منصوب شد تا این سازمان که پس از استعفای علیرضا جهانگیریان در ۱۸ تیرماه امسال با سرپرسی محمدخداکرمی معاون امور هوانوردی این سازمان مدیریت می‌شد، در اختیار یکی از مدیران با سابقه این صنعت قرار گیرد.

در این راستا علی عابدزاده گفت: این روزها صنعت حمل و نقل هوایی با مشکلات زیادی روبرو است که امید داریم تا این مشکلات را حل کنیم و از دولت می‌خواهیم در این راه به ما کمک کند.

گفتنی است؛ علی عابدزاده پیش از این ۲۶ سال مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان بود همچنین از دیگر سوابق وی می‌توان به عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی معراج اشاره کرد. وی هم اکنون عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور، عضو هیات مدیره شرکت ایران ایر تور و عضو هیات مدیره کیش ایر است که به نظر می‌رسد پس از انتخاب به عنوان رئیس سازمان باید از این سمت‌ها استعفا دهد.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند هواپیمایی IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    5 2
    توی آسمان که بود کلی اختلاس میلیونی و میلیاردی شد. من خودم شاهده زنده...
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    6 1
    "وی هم اکنون 1عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور، 2عضو هیات مدیره شرکت ایران ایر تور و 3عضو هیات مدیره کیش ایر است". امثال ایشون بسیارند که همزمان کارمند یک اداره یا نهاد دولتی یا خصوصی هستند و همزمان عضو هیات مدیره چند شرکت دیگر ولو غیرموظف، استاد برخی دانشگاه ها ولو پاره وقت و ... هر چقدر هم تجربیاتشون ارزشمند باشه به نظر میاد نمیشه برای همه این پست و شغل وقت و انرژی لازم رو گذاشت. از طرفی این همه جوان تحصیلکرده جویای کار..... واقعا شاید یکی از بزرگترین معضلات کاری تو جامعه ما که قطعا اثرات اجتماعی هم به دنبال داره همین عدم چرخش مدیران حتی پس از بازنشستگی باشه. به سختی مدیری جاش رو به دیگران میده. البته شاید اگر فرزندان اون ها هم درد بیکاری رو می چشیدند کمی بیشتر تامل می کردن
  • محمدگلکارخوزانی EU ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    باسلام.بهترین انتخاب بعداز سالها انجام شد.و جناب آقای مهندس عابد زاده هم دانش، وهم تجربه صنعت هوانوردی را دارد و مطمنا از افراد لایق در بدنه سازمان هواپیمایی کشوری استفاده خواهد کرد.