معاون اجرایی کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دومین بازدید تخصصی از سازمان انرژی هسته ای ویژه دانش آموختگان این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، عباسی انارکی با اشاره به اینکه دانش‌آموختگان اين دانشگاه در راستاي استمرار طرح بازديد از دستاوردهاي علمي، فناوري و صنعتي كشور، از سازمان انرژي هسته اي كشور بازديد خواهند نمود، اظهار داشت: فارغ التحصيلان در این بازدید با بخشهاي مختلف شامل پژوهشكده تحقيقات و توسعه راكتورهاي شتابنده، راكتور تحقيقاتي و راديو ايزوتوپ آشنا خواهند شد .
وي در ادامه افزود: اين بازديد با هدف ارتقاي سطح علمي و آشنايي فارغ التحصيلان با بخشهاي مختلف صنعت هسته اي كشور خواهد بود و حضور در آن رایگان بوده و هزینه آن از طریق کانون تامین می شود.
معاون اجرايي كانون فارغ التحصيلان یادآور شد: با توجه به محدوديت اعزام فارغ التحصيلان به اين بازديد، دانش‌آموختگان تحصيلات تكميلي رشته های مهندسي شيمي، مهندسي هسته اي ، ژئوفيزيك، مهندسي انرژي، مهندسي مواد و رشته هاي مرتبط دانشگاه آزاد اسلامی در اولويت خواهند بود .
فارغ التحصيلان به منظور ثبت نام در بازديد فوق مي توانند از طريق نشاني اينترنتي www.aiau.ir و شماره تلفن 88777502 اقدام کنند. همچنين با توجه به رعايت مسائل امنيتي در اين بازديد متقاضيان مي بايست كپي مدارك تحصيلي خود را به شماره نمابر 88777502 ارسال نمايند.
4242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =