حضور بازیکنان تیم ملی عراق در هتل تیم ملی ایران باعث شده تا بازیکنان ایران به یاد خاطرات تلخ شان بیفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایران در جام ملت های استرالیا به عراق باخت و از رقابت ها کنار رفت. اتفاقات آن بازی برای ایرانی ها بسیار تلخ بود. کارلوس کروش سرمربی تیم ملی هنوز با ناراحتی درباره آن مسابقه و اتفاقات داوری حرف می زند. بازیکنان تیم ملی هم می گویند شکست مقابل عراق و حذف از جام ملت ها یکی از تلخ ترین خاطرات فوتبالی شان است. ولی نکته اینجاست که عراقی ها این روزها با تیم ملی ایران در یک هتل حضور دارند و زیاد با ملی پوش ها و کارلوس کروش رودرو می شوند. یکی از بازیکنان تیم ملی می گوید: «بچه ها علاقه ای ندارند با آنها رودرو شوند چون همه دیدند حق ما بود برنده شویم. حتی بازیکن دوپینگی داشتند و باید بازی به نفع ما می شد ولی بعضی از بازیکنان و مربیان این تیم گفتند که باید ایرانی ها به خاطر حرف هایی که درباره بازیکن دوپینگی ما زده اند، عذرخواهی کنند!» به گفته این بازیکن آنها تمایلی ندارند در هتل با عراقی ها رودرو شوند اما نکته اینجاست بازیکنان، مربیان و اعضای این تیم در همه جای هتل هستند. عراقی ها در هر ساعتی هم در خارج از اتاق هایشان دیده می شوند.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نامدار IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    8 0
    واقعا خجالت آور و ناراحت كننده است،اينهمه بازيكن از4گوشه دنيا جمع كني،مربي5ميليون دلاري داشته باشي و به تيم نهم آسيا كه حتي ليگ درست و درموني نداره و مربي50هزار دلاري بالا سرشه ببازي،بازيكناي ما بايد غيرت رو از بازيكناي عراق ياد بگيرن،يا حتي گوام.
  • دانشجو A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 1
    بابا خب چرا اینور قضیه رو میچسبی؟؟؟؟ تک بعدی نگاه نکنید و نظر ندین لدفن....چرا منتظر ی باختین که همه چیو زیر سوال ببرین؟؟؟ انقد نتیجه گرا نباشین خب...