هافبک گل زن تیم ملی می گوید از گل زدن لدت می برد.

خبرورزشی نوشت:  مهدی ترابی گوش راست تیم ملی موفق شده آمار خوبی از خود بر جای بگذارد و دو گل در سه بازی برای تیم ملی به ثمر رسانده است. مهدی روز گذشته با ما همکلام شد. 

سه بازي براي تيم ملي و دو گل، واقعاً فكرش را مي‌كردي؟ 
فقط لطف خدا بوده و بس! پوشيدن پيراهن تيم ملي براي هر بازيكني يك افتخار بزرگ است. من هم واقعاً خوشحالم كه لطف خدا شامل حال من شده و توانستم گل بزنم. 
در گوش راست بازي مي‌كني اما به نظر در گل زدن بيشتر از گل ساختن تبحر داري؟
بله، پست من گوش راست است. در اين پست توانايي ارسال هم دارم و در اين منطقه كارايي خوبي مي‌توانم داشته باشم اما به هر حال گلزني براي من لذت بيشتري دارد.

قبل از بازي با گوام فكر مي‌كردي چه نتيجه‌اي بگيريد؟ 
گوام تيم بدي نبود و نسبت به 15 سال قبل كه ما اين تيم را با نتيجه 19 بر صفر شكست داده بوديم، تيم بهتري شده بودند اما آقاي كروش خيلي خوب اين تيم را آناليز كرده بودند و خدا را شكر كه موفق شديم با نتيجه‌اي پرگل تيم گوام را از پيش رو برداريم.

در رابطه با ديدار با هند چه صحبتي داري؟ 
از هند شناخت چنداني ندارم اما هند هم نمي‌تواند مانع كار ما شود و قطعاً ما اين تيم را هم از پيش رو برخواهيم داشت چون بردهاي ما از بازي با گوام شروع شده است.

به نظر نمي‌رسد جدا از ديدار با عمان كار سختي در مصاف با تيم‌هاي هم‌گروه‌تان نداشته باشيد؟ 
در گروهي قرار گرفتيم كه در آن فقط عمان كمي اسم و رسم‌دار است اما اين دليل نمي‌شود كه بازي‌ها را راحت بگيريم و در هر بازي با تمام توان بازي خواهيم كرد تا به مرحله بعدي صعود كنيم.

روي گلزني‌ات در بازي با هند هم حساب كنيم؟ 
اگر بازي كنم، تمام تلاشم را انجام خواهم داد بقيه‌اش هم قسمت است.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =