نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص برنامه انتخاباتی و کاندیداتوری خود برای مجلس دهم، از اجماع اصولگران بر کاندیدای واحد در این حوزه انتخابیه خبرداد.

سید سعید زمانیان دهکردی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران این استان افزود: وحدت همواره در امور راه گشاست و من به این اصل اعتقاد دارم.
وی ادامه داد: اگر همه کاندیداها وارد عرصه انتخابات شوند ممکن است به هدف مطلوب دست پیدا نکنیم بر همین اساس ضروری است تا کاندیداها با محوریت ولایت فقیه، حفظ منافع و امنیت ملی بر یک کاندیدای واحد اجماع نظر کنند.
زمانیان تصریح کرد: اجماع اصولگرایان باید بر کاندیدایی باشد که از مقبولیت عمومی و تجربه کافی برخوردار باشد و شرایط بهتری نسبت به سایر کاندیداها داشته باشد.
نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص پروژه های انتقال آب از استان به استانهای همجوار گفت: پروژه گلاب 2 و بهشت آباد از طرح هایی است که وزارت نیرو و سازمان محیط زیست نسبت به پیامدهای زیست محیطی آن کم توجه هستند.
زمانیان خاطرنشان کرد: برهمین اساس طرح تحقیق و تفحص از وزارت نیرو در دستور کار مجلس قرار گرفته تا در رابطه با برخی طرح ها این وزارتخانه پاسخگو باشد.
وی مدعی شد وزارت نیرو دستخوش جریان های سیاسی شده و اظهارکرد: این وزارتخانه باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
زمانیان همچنین از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی استان انتقا کرد و افزود: برخی مدیران استان ضعیف و کم کار هستند و باید با افراد توانمند جایگزین شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =