نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری دلیل استعفایش از نمایندگی این مجلس را دیالوگی بین خود و آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عنوان کرد. اینجا را ببینید.

جت الاسلام حسن نمازی درباره دلیل استعفای هفته گذشته خود از مجلس خبرگان رهبری افزود: حال که موضوع استعفایم رسانه ای شده مجبورم توضیحاتی را ارایه کنم اما اجازه دهید از بیان و انتشار صحبت های آیت الله احمد جنتی دبیرشورای نگهبان صرف نظر کنم خصوصا اینکه توصیه بزرگان نیز همین بود.اینجا را ببینید.

تحلیل یک سایت درباره پررنگ شدن حضور جلیلی در عرصه سیاسی

یکی ازسایت های خبری نوشت: بعد از حضور پررنگ سعید جلیلی در مجلس و مجلس خبرگان و شنیدن سخنانی تازه از سوی او باید آماده بود تا در ماه‌های آینده شاهد حضور پررنگ تر جلیلی در عرصه سیاسی ایران به ویژه در انتخابات پیش روی مجلس باشیم. اینجا را ببینید.

یک نماینده مجلس نهم اقداماتی نظیر حضور سعید جلیلی در کمیسیون برجام را گارد گرفتن مقابل دولت خواند و گفت: اعضای کمیسیون ویژه از اصولگرایان تندی که با دولت زاویه دارند، انتخاب شدند.اینجا را ببینید.

استقبال روحانی از همتای قرقیزی

رییس جمهور صبح امروز در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از رییس جمهور قرقیزستان استقبال کرد. «آلماس بیگ آتامبایف»، به دعوت رسمی دکتر حسن روحانی، شامگاه جمعه در صدر هیاتی بلندپایه وارد تهران شد. اینجا را ببینید.

دستاورد حضور یک روزه «آلماس بیگ آتامبایف» رییس جمهور قرقیزستان در ایران، هشت توافقنامه دو جانبه بود که او به عنوان سوغات به کشورش خواهد برد. اینجا را ببینید

 رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس که گفته بود حضور مشترک با بعیدی نژاد در یک برنامه تلویزیونی را «در شان خود» نمی داند، پس از واکنش های رسانه ای به اظهاراتش در مقام پاسخگویی برآمد. اینجا را ببینید.

توضیح زاکانی درباره مخالفتش با حضور بعیدی‌نژاد

مخاطبان برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری پنجشنبه‌شب درحالی شاهد گفته‌های نماینده مجلس اصولگرای منتقد دولت درباره بررسی برنامه جامع اقدام مشترک یا «برجام» در مجلس بودند که خبر نداشتند این برنامه قرار بوده به‌صورت دونفره با حضور «حمید بعیدی‌نژاد»، مدیرکل حقوقی و امنیت بین‌الملل وزارت امور خارجه و عضو ارشد تیم کارشناسی مذاکره‌کننده هسته‌ای برگزار شود.اینجا را ببینید.

کمیسیون برجام خلاف قانون اساسی است

نماينده قوچان وفاروج که از مخالفان تشکيل کميسيون ويژه بررسي برجام بوده و در روز تشکيل اين کميسيون نيز با اخطار قانون اساسي به اين موضوع اعتراض کرده بود، همچنان هم تشکيل اين کميسيون را خلاف قانون اساسي مي داند و مي گويد: بررسي همه آن چيزي که در کميسيون امنيت ملي صورت گرفته در اين کميسيون جديد نوعي دوباره کاري است و به جز اتلاف وقت براي بررسي مفاهيم تکراري و مضامين مشترک چيزي ندارد.اینجا را ببینید.

معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران کشوری است که می‌تواند در مقطع فعلی به کانون مهم توسعه تبدیل شود وبه اقتصاد جهان جانی دوباره ببخشد.اینجا را ببینید.

انتصاب 17 عضو حقوقی و 8 عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی را برای یک دوره چهار ساله منصوب کردند.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =