اشترینان،شهری که پزشک متخصص و  داروخانه ندارد

رئیس اداره بهداشت و درمان بروجرد گفت: با توجه به اینکه تعداد بیمارانی که روزانه در شهر اشترینان به پزشک متخصص مراجعه می‌کنند، اندک بوده و بازدهی لازم را برای پزشک ندارد، در حال حاضر امکان حضور پزشکان متخصص در اشترینان امکان‌پذیر نیست

محسن صیرفی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در رابطه با نبود داروخانه شبانه روزی و پزشک متخصص در شهر اشترینان، اظهارداشت: احداث داروخانه تنها می‌تواند در بخش خصوصی مطرح شود چرا که یک سیستم خصوصی است یعنی احداث آن نیازمند وجود متقاضیانی است که درخواست احداث داروخانه داشته باشد.

وی صدور مجوز برای احداث داروخانه را منوط به وجود متقاضی برای این مهم دانست و افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد آمادگی دارد تا در صورت تقاضای افراد نسبت به صدور مجوز برای احداث داروخانه اقدام کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد، عنوان کرد: در صورت تمایل پزشکان متخصص نسبت به تأسیس مطب در شهر اشترینان، شبکه بهداشت و درمان بدون هیچ گونه مشکلی، همکاری لازم در این زمینه را به عمل می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه اعزام پزشکان متخصص به شهرهای کوچکی همچون اشترینان با مشکلاتی مواجه است، بیان کرد: هم اکنون در شهر اشترینان پزشک عمومی و آمبولانس وجود دارد و در صورتی که هر کدام از بیماران نیاز به درمان تکمیلی داشته باشند، در صورت نیاز از طریق آمبولانس به اورژانس بیمارستان‌های شهید چمران یا امام خمینی (ره) بروجرد منتقل شده و توسط پزشکان مستقر در این مراکز درمانی ویزیت می‌شوند.

صیرفی با اشاره به اینکه حضور پزشکان متخصص در اشترینان امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد بیمارانی که روزانه در شهر اشترینان به پزشک متخصص مراجعه می‌کنند، اندک بوده و بازدهی لازم را برای پزشک ندارد، در حال حاضر امکان حضور پزشکان متخصص در اشترینان امکان‌پذیر نیست.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =