به گزارش تسنیم،مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه اردوگاه نگهداری از معتادین و متکدیان خارجی در البرز احداث می‌شود، گفت: زمین و اعتبار مورد نیاز برای انجام این امر تامین شده است.

محمدرضا عسگری مورودی ، با اشاره به اینکه البرز یک استان نوپا است و زیرساخت لازم در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه آسیب‌های اجتماعی نظیر اردوگاه مراقبتی دائمی در این منطقه وجود ندارد، اظهار داشت: فقدان این مجموعه در مدیریت حوزه اجتماعی و سامان معضلات اجتماعی غیرقابل انکار است.
وی با تاکید بر اینکه طبق نظر مساعد استاندار البرز پیگیری‌های لازم برای احداث این اردوگاه از سال گذشته آغاز و به نتایج خوبی در این بخش رسیده‌ایم، افزود: زمین و اعتبار مورد نیاز برای ایجاد اردوگاه نگهداری از معتادین و متکدیان خارجی تامین شده و عملیات احداث آن بعد از تامین 100 درصدی اعتبار آغاز می‌شود.
مدیرکل اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت پدیده‌ تکدی‌گری در استان، نبود زیرساخت لازم سبب می‌شود کلیه تلاش‌های صورت گرفته به نتایج مطلوبی نرسد، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی یک اردوگاه مراقبتی دائم سبب کاهش هزینه‌های این بخش می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه در آخرین جلسه هیئت نظارت بر فعالیت سازمان‌های مردم نهاد استان البرز ، تاکید شد استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در راستای اهداف تبلیغاتی، انتخاباتی و سیاسی بر اساس قانون جرم محسوب می‌شود، یادآور شد: با متخلفان این مهم برخورد می‌شود.
عسگری مورودی با اشاره به اینکه در وهله نخست تذکر و در مرحله دوم ابطال پروانه فعالیت سازمان‌ مردم‌نهاد متخلف انجام می‌گیرد، عنوان کرد: اگر سازمان مردم نهادی در راستای اهداف تبلیغاتی و انتخاباتی عمل کند موضوع با جدیت مطرح و با خاطی امر برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه همایش سازمان‌های مردم نهاد در حوزه ترویج الگوهای صحیح مصرف آب در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: تمامی سازمان‌های مردم نهاد به مدت یک روز به صورت کارگاهی و آزمایشگاهی در مهرماه سال جاری در این همایش حضور پیدا می‌کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =