استاد محمد علی اینانلو، روی تخت آی سی یو بیمارستان آتیه دراز کشیده بود. حالش بعد از بیماری ناگهانی هنوز به حالت پایدار برنگشته اما خدا را شکر ، خطر را پشت سر گذاشته.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد علی اینانلو ؛ مجری و کارشناس ورزشی صدا و سیما و کارشناس برجسته طبیعت شناسی ایران ، به دلیل گرفتگی رگ ، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آتیه بستری است. استاد اینانلو ، اولین مجری برنامه ورزشی ورزش از نگاه دو و از قهرمانان سال های دور والیبال و البته تیراندازی ایران است که در اوایل دهه 50 برنامه ای ورزشی را روی آنتن تلویزیون ایران داشت . برنامه ای که بعد از پیروزی انقلاب هم با نام ورزش از نگاه 2 به کار خود ادامه داد. استاد اینانلو سال های متمادی در کنار جهانگیر کوثری ، برنامه های ورزشی متعددی را روی آنتن داشت و با صدای گرم و گیرایش به چهره ای فراموش نشدنی در میان خانواده های ایرانی بدل شده است. محمد علی اینانلو 68 ساله بامداد شنبه به دلیل گرفتگی یکی از عروق سر ، به بیمارستان آتیه منتقل و تحت درمان قرار گرفت. فرزندش در این باره به خبرآنلاین می گوید:«شکر خدا بحران را پشت سر گذاشتیم و منتظر ام آر آی هستیم. بامداد شنبه قرار بود با پدر به طبیعت برویم که هرچه تلاش کردیم ، از خواب بیدار نمی شد . با اورژانس تماس گرفتیم که متوجه شدیم متاسفانه دچار این مشکل شده است و باید بررسی شود. شکر خدا الان با گذشت 3 روز ، شرایط پدر خیلی خوب شده و خدا او را دوباره به ما برگردانده است.»
شکر خدا ، حال عمومی استاد بهتر است و انشالله در روزهای آینده به بخش عمومی بیمارستان منتقل می شود. محمدعلی اینانلو ، گنجینه ای ارزشمند از تاریخ شفاهی ورزش ایران و کارشناس برجسته محیط زیست و طبیعت گردی است. انشالله هرچه زودتر او را بار دیگر در جمع مان و در حال تحلیل رخدادهای مهم ورزش کشور ، بخصوص والیبال ، ببینیم.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455298

برچسب‌ها