پیش از این صنعت خودرو کم و کاستیهای فراوانی داشته که منجر به نارضایتی مشتریان شده . اما انجام تعهدات آنها در افزایش کیفیت به بازسازی رابطه این شرکتها با بازار کمک بسیاری خواهد کرد.
چراهرحرکتی که مردم انجام میدهندپای سودجویان وبیگانگان راوسط میکشند مردم بهترین قضاوت رادارندشماقیمت راپایین نمیاورید ومردم هم خریدارش نیستنددیگه چراباحیثیت مردم بازی میکنید
مطمئن باشید فقط مردم سود خواهند برد . جای اینکه این کمپین رو ربط بدین به وارد کنندگان و یا سایرین به فکر حرف مردم باشید و در کنار مردم باشید نه مقابل مردم ...
چه باحال باید مواظب این صنعت بود اما نباید مواظب مردم بود ، نباید ماشین به روز به قیمت خودش سوار شد
اینطور که گفته شد 1 میلیون نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم دارن کار میکنن با این صنعت ، یا 1 حساب ساده میشه گمرک رو صفر کرد و جلوی تمام برند هارو آزاد کرد اون وقت همینا به جای اینکه بیکار شن اگه کار بلد باشن میتونن برن تو نمایندگی های اصلی شرکتهای خارجی کار کنن
به طور مثال برای فقط تهران شرکت تویوتا بیشتر از 10 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ایجاد میکنه ، با همین حساب برای کیا هیوندای رنو پژو فولکس فورد فیات سوزوکی و ... ببینین چقدر شغل ایجاد میشه و به همین صورت در شهر های دیگه هم حساب کنین
ای بابا عجب فضایی شده به هرچی اعتراض میشه وصلش میکنن به بدخواهان نظام . شما کیفیت رو بیار بالا قیمت رو متعادل کن من میحرم ازت . وگرنه خونوادمو سوار پراید نمیکنم . بهت قول میدم
صدا و سیما مدافع خیانتکاران به مردم... از زمین خوردن خودرو سازان یک ملت شاد خواهند شد... چراکه تا کنون از مُردن همین مردم خودروسازها هیچ ناراحت نشده و همچنان لگن تحویل مردم دادند... خرید خودروی بی کیفیت داخلی خیانت به ایران و ایرانی است... افسوس برای صدا و سیما که رسانه مردمی و علیه مردم است...
اینها همه درست.اما جان مردم که در اثر بی کیفت بودن خودرو های داخلی از بین میره چی؟ این همه پول و هزینه ای که مردم باید برای تعمیر ماشین هایی که اصلا کیفیتی ندارن صرف میکنن چی؟ ماشین هایی که از کارخونه بیرون نیومده باید برن تعمیر گاه کی فکر مردم رو میکنه؟
خبر انلاین لطفا سانسور نکن.
استاد رنگ و بوی سیاسی و امنیتی دادن به همه چیز هستیم، توهم توطئه موج میزنه تو این مملکت
آخه مردم پول ندارن پراید بخرن، اون وقت میرن ماشین خارجی با ۵ برابر اختلاف میخرن؟؟ عجب گزارش آبکی بود ۳۵ سال لیلی به لالا خودروساز گذاشتن باعث تولید این آشغالا و فوغون ها میشه
به عمل کار براید. من جای خودرو سازان باشم یا قیمته را نصف می کنم و تعدیل نیرو می کنم یا این که خط تولید اشغال ها تعطیل می کنم . خودروهای جدید تولید می کنم از اول 95 لاقل مردم کاشین با کیفیت سوار بشوند
اینها باید بروند و ماشین اسباب بازی درست کنند شاید موفق بشن...... موقع مجلس ششم هم نمایندگان مجلس خودرو سازان را برای بی کیفیتی و گران بودن بازخواست کردن ولی خودروسازان با ننه من غریبم و اینکه یک میلیون نفر از تولید خودرو در ایران نان در سفره شان دارند و قول بالا بردن کیفیت و توانایی رقابت جهانی در اینده نزدیک از بازخواست و تهدید به تعظیلی توسط مجلس قسر در رفتن ولی کیفیت بهتر که نشد هیچی بسیار بدتر شد
خودروسازان بجای این همه شلوغ کاری و مظلوم نمایی، اول از همه تعدیل نیرو بکنند ،در همین دو کارخانه اصلی نیمه دولتی خودروساز، به جرات میتوان گفت که ۳۰۳۵ درصد نیروی مازاد مشغول بکارند که بود و نبودشان هیچ فرقی نمیکند.
دومین نکته شفافیت در عملکرد های مالی و همچتین دپارتمانهای تحقیق و توسعه این شرکتها ست. این شفافیت تکلیف شایعات یا واقعیات در مورد این شرکتها را روشن و یکسره میکند.
امروز که دولت و وزارت اقتصاد و دارایی از همه مردم شفافیت در امور مالی و مالیاتی را طلب میکنند، بد نیست که نگاهی هم به فرزندان بی استعداد و نازپروده خود بیندازند و ببینند که واقعیت چیست . هر چند که مردم و اذهان عمومی خود ، آگاه و ناظر بر این بی عدالتیها هستند.
هیچ ایرانی از زمین خوردن هموطن خود خوشحال نمی شود ولی واقعا تواین چند سالدر حق مردم ظلم کردین بس نبود مردم حق میگن خودرو ایرانی هم بی کیفیت هم خیلی گرون کیفیت ببرین بالا ازسودهای ملیاری هم صرف نظر کنید مردم هم به کمک شما میان اگر غیر از این باشه تمام حرفها عذر خواهی ها هم وهم دروغی بیش نیت یعنی شگرد کاسبی تو بازار من نمی خرم
سلام،خودروسازان که بواسطه حمایتهای بی قید وشرط وزارت صنایع بازار کشور را انحصاری کرده اند ویک فروش تضمین شده برای محصولات بی کیفیتشان کسب کرده اندحاضر نیستند برای تولید خودروهای با کیفیت وباامکانات ایمنی بالا هزینه کنند وهزینه این سودجویی خودروسازان را مردم پرداخت می کنند.سالی بیست وشش هزار کشته وصدها هزار مجروح ومعلول وهدر رفت سرمایه های مردم معلول سودجویی خودروسازان وانحصاری کردن بازار خودروی کشور است.خودروسازهای کشور فقط عروسک بازی وجلوبندی وچراغهای جلو وعقب خودروها را تغییر می دهند ونام جدیدی بر روی خودرو می گذارند واکثرتولیداتشان همان خودروهای تولیدی بیست سال پیش است بدون تغییر،درحالیکه مدلهای سال خودروهای خارجی کاملا با خودروهای سال قبلشان فرق دارندوبا امکانات وایمنی بالاتر هستند.
من یه موتور آپاچی دارم امنیتش از این قوطی کبریتای داخلی بیشتره.. حداقل میدونم که اگه تصادف کنم دست وپام میشکنه ولی با این تولیدات خنداره وطنی قطعا لای آهن پاره ها خواهی مرد..
قطعاً مردم سود خواهند برد . چه کسی جوابگوی جان انسانهاییست که سالهاست در این خودروها ی بی کیفیت جان می دهند . مطمئن باشید تا این دو شرکت خودرو ساز هستند مردم خودروی با کیفیت و ارزان را نخواهند دید کسانیکه بجای ارتقای کیفیت سود شرکت را در جاهای دیگر سرمایه گذاری کردند و جان انسانها را فدای بی لیاقتی و بی تدبیری خود کردند
مردم ایران بیش از 40 سال بالاجبار از خودرو ساخت داخل حمایت کردند و تولیدات داخلی نه تنها رشد متناسب با این حمایت رو نداشت بلکه در بسیاری از موارد پسرفت کیفی هم داشته. حالا بگذارید کمی حمایت نکنند شاید این امر خودرو سازان رو وادار به اجام حرکتی مثبت بکنه.
تمام این آمار و ارقامی که شما گفتیت درست ولی وزیر صنعت با استناد به همین آمار باید خودروسازان رو حتی شده با چوب تر مجبور به ارتقاع کیفیت و تولید خودرو روز بکنه نه اینکه مردم رو وادار به خرید خودرو بی کیفیت بکنه. ایران خودرو باز با این وجود قرارداد تولید پژو307 که همین الان در اروپا تولیدش متوقف شده رو با پژو فرانسه بسته، همین به تنهایی نشون میده کیفیت پایین محصولات این خودروسازان ربطی به تحریم نداره بلکه ظرفیت مدیران خودرو سازی کشور پایینه
هزینه زمین خودروسازان بعهده مدیران بی کفایت است که تنها خلاقیت شان قردادن موتور پیکان بروروی اطاق پژوبود نه مردم غارت شده بعد از پنجاه سال این صنعت تازه بنجلهای چینی را مونتاژ میکنه پس بهتره زمین بخوره
دزدی شرکت سایپا:
ثبت نام برای رنگ خودرو هایی که اصلا موجودی ندارند.شما ثبت نام می کنید و بعد می توانید تا ابد منتظر باشید شاید دلشان سوخت و یک سال بعد یک چند تایی تولید کردند.
یا چند ماه بعد انصراف بدین و یک دو زار بابت تاخیر به شما سود مشارکت بدهن.
وقتی به بهانه تحریم و نبود قطعه و عدم واردات قیمت یه پراید سه برابر شد به فکر مردم نبودید ، خوب سودی هم کردید حالا ناراحتید ؟ نه به خرید خودروی صفر شعار ماست
پس انهمه متخصص وقسمت تحقیق وتوسعه که حقوق های چند میلیونی میگیرند دراین خودرسازان چه میکنند چرابرای بیکارشدن کارکران خودروسازان نگرانی وجودداردامابفکراینهمه شرکتهایی که تعدیل نیروکرده اندوباظرفیت پایین کارمیکنندنیستند
يه فيلم امروز دیدم از خودرو داخلی که يه خانواده زنده زنده توش سوختن به واسه احترام به اون ها و گرفتن حق مظلوم از این ظالمان پای تصمیم تون بمونین و خودرو داخلی نخريد. از این قضیه فقط مردم سود ميبرن چون اگه فظا رقابتی بشه ميشه مثل مبارزه ايرانسل و بقیه که الان دارن مردم سود ميبرن. هرکس خدمات بهتر بده مردم به اون روی ميارن
نظر شما