بعد از بازگشت از مسابقات شواری فنی درباره کادر فنی تصمیم می گیرد.

تسنیم نوشت؛ حسن بابک مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص نتایج ضعیف تیم ایران اظهار داشت: عملکرد تیم کشتی فرنگی خوب نبود و در این بین بخشی از عملکرد کادر فنی نیز خوب نبود و باید پس از بازگشت از مسابقات این موارد را بررسی کنیم و پس از شنیدن نظرات فنی تصمیم نهایی را شورای فنی اتخاذ خواهد کرد.

او در ادامه گفت: تیم کشتی کشورمان سال گذشته به عنوان قهرمانی جهان رسید و مردم توقع زیادی از این تیم داشتند که تیم کشورمان باز هم در کورس قهرمانی قرار داشته باشد اما متاسفانه با بدشانسی نتوانستیم به این عنوان برسیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: این شکست‌ها و فرار از بدشانسی اجتناب‌ناپذیر بود و کاری از دست ما بر نمی‌آمد. متاسفانه کشتی‌گیران در لحظات پایانی کار را واگذار کردند و از مدال دور ماندند.

بابک ادامه داد: توقع ما این است که کشتی‌گیران خویشتن‌دار باشند و با توجه به تجربه بالای برخی از آنها خودشان را کنترل کنند اما این عدم کنترل منجر به دیسکالیفه شدن سوریان شد و در نهایت از لحاظ تیمی ضربه خوردیم.

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    16 2
    فقط محمد بنا
  • کاظم A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    12 2
    هرچه زوتر کادر فنی باید عوض بشه
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    16 2
    بله صحیح می فرمایید آقای بابک. اما روی سخنم به آقای خادم رییس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی آزاد و سایر مسوولیتهای ایشان که هنوز نیدانم است. درست است ضرب المثل دو بادشاه در اقلیمی نگنجند را شنیده ایم اما از شما بعید میدانستم گویا صحنه کشتی را با سرزمین تحت حکومت اشتباه گرفته اید. اگر محمد بنا با همه تفاوت سلیقه ای که با شما داشت در فرنگی باقی میماند آیا مردم قهرمانان فرنگی دچار چنین خفتی می شدند؟ امکان زیادی وجود دارد شما با تیم آزاد قهرمان شوید اما تاریخ شما را علاوه برقهرمانیهای فردی و تیمی در کشتی آزاد به عنوان کسی خواهد شناخت که بهترین مربی رنگی دنیا را خانه نشین کردید و افرادی متوسط را بر این امر گماردید. امیدوارم ایراد را بر گردن شورای فنی و غیره نیندازید.
  • امیر IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    2 0
    آقای خادم در مسابقات حساس و المپیک نمیتونه نتیجه بگیره ای کاش اجازه میدادید محمدی کارش رو با کشتی آزاد ادامه میداد و المپیک و جام جهانی را برای کسب تجربه خودش بر باد نمیداد.