به گزارش تابناک،تیم‌های انتخاباتی و برخی حامیان رئیس جمهور سابق فعالیت‌های سیاسی خود را در استان‌ها و به ویژه خراسان رضوی آغاز کرده‌اند.

وي، پس از مجتبی ثمره هاشمی مشاور و دستیار ارشد رئیس جمهور سابق کشورمان و انتخاباتي كه براي تعیین منتخبان ساماندهی تشکلی برای بسط گفتمان انقلاب اسلامی صورت گرفت، نوبت دكتر غلامحسين الهام شد تا با موضوع «مبانی تئوریک نفوذ آمریکا»، به نام حاميان دولت اسلامي، عده‌اي را در مشهد گرد هم آورد هر چند كه باوجود تبليغ بسيار ، فقط معدودي از آن جلسه استقبال كردند.
«تابناک» گزارش داده است؛ اختلاف‌هاي جدي در ميان طيف حاميان رئيس جمهور سابق نيز مشهود است به‌طوري‌كه جواني بدون سابقه فعاليت در ستادهاي سابق احمدي‌نژاد به عنوان هماهنگ کننده برگزاری جلسه او ظاهر شده و گاهي هم اجازه مي‌يابد تا در نقش روابط عمومي و سخنگو به نام دفاع از احمدي‌نژاد مطرح شود.
بنابراين گزارش گويا تيم انتخاباتي دكتر احمدي نژاد در استان خراسان رضوي و به‌ويژه مشهد فعال شده است و حتي به صورت منظم جلساتي را برگزار مي‌كند. اين گروه كه در برخي از نهادها در شهر مشهد نفوذ دارد برنامه خاصي را تا انتخابات رياست جمهوري آتي دارد كه البته اثرگذاري در كارزار انتخابات خانه ملت نيز از جمله برنامه هاست.
حاميان امروز احمدي نژاد اگرچه برخی طیف‌های حامی دولت‌های نهم و دهم را برای جلسه‌هاي خود به کلی دعوت نمي‌كنند و مانع تصمیم‌گیری نهایی در جلسه ثمره هاشمي نيز شدند گويي در پي مصادره جريان احمدي‌نژاد براي تصاحب كرسي هاي مجلس هستند و با وجود عدم همراهي برخي از گروه‌هاي باسابقه احمدي‌نژادي و حتي حاميان دكتر جليلي و حزب الله در مشهد از هم اكنون برنامه هاي خاصي را براي مناطق راي‌خيز و كم برخوردار مانند حاشيه شهر مشهد، در دست اقدام دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =