۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

به گزارش تابناک،عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از احتمال سوال از رییس جمهور درباره «پدیده» خبر داد.

«موسی‌الرضا ثروتی» در پاسخ به خبرهایی مبنی‌بر امضای رئیس‌جمهور برای ابلاغ مصوبه شورای عالی امنیت در موضوع پدیده، گفت: با پیگیری‌‌هایی که کردیم قرار بود رئیس‌جمهور یک ماه قبل مصوبه شورای عالی امنیت را برای اجرا امضا و ابلاغ کند؛ اما با این هفته هنوز این ابلاغ صورت نگرفته است.
وی افزود: البته زمزمه‌هایی مبنی‌بر امضای ریاست جمهوری در هفته گذشته مطرح شد؛ اما من در پیگیری‌هایی که برای اجرای این مصوبه از دفتر ریاست جمهوری داشتم عنوان شد که ریاست جمهوری این موضوع را هفته گذشته به معاون اول خود برای ابلاغ ارجاع دادند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: در تماسی که با دفتر معاون اول رئیس‌جمهور داشتم متوجه آن شدم که معاون اول رئیس‌جمهور نیز این موضوع را به فرد دیگری (آقایی با نام فامیلی پالیزدار) برای لحاظ‌کردن اصلاحات و ابلاغ، حواله کرده‌اند.
وی با اشاره به آنکه تاکنون نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه تذکر به رئیس‌جمهور برای ابلاغ و تسریع در اجرایی‌شدن مصوبه شورای عالی امنیت ملی در موضوع پدیده داده‌اند، ادامه داد: متاسفانه و با وجود آنکه موضوع پدیده در حدود یک‌میلیون نفر را به خود درگیر کرده است؛ اما در عمل از سوی مقامات کشوری اقدام عاجلی تاکنون شکل نگرفته است.
به گفته وی چنانچه ابلاغ مصوبه شورای عالی امنیت ملی از سوی دولت همچنان با تاخیر و تعلل همراه باشد نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور را دستورکار خود قرار خواهد داد.
ثروتی افزود: این نکته هم قابل ذکر است که به‌دلیل اهمیت پرونده پدیده تاکنون نمایندگان مجلس شورای اسلامی از چهار وزیر (‌دادگستری، اطلاعات، کشور و اقتصاد) که به نوعی مسئول تبعات شکل‌گرفته در حوزه پدیده بودند جلسات و حتی طرح سوال را نیز در دستورکار قرار داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =