جمع‌آوری بیش از یک میلیون دلار برای آوارگان با ابتکار یک نویسنده

نویسنده بریتانیایی با راه‌اندازی یک کمپین در مدت یک هفته بیش از یک میلیون دلار برای کمک به آوراگان سوری جمع‌آوری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمپین پاتریک نس به منظور جمع‌آوری کمک برای پناهجویان سوری، موفق شد در مدت یک هفته بیش از یک میلیون دلار پول برای کمک به آوارگان جمع‌آوری کند. نویسنده کتاب «هیولا فریاد می‌زند» پنج‌شنبه 10 سپتامبر در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که بیش از یک میلیون دلار برای نجات کودکان جمع‌آوری شده است.

او این کمپین را 3 سپتامبر راه‌اندازی کرده و درباره هدفش از راه‌اندازی این کمپین گفته بود : «از این‌که تنها درباره ناامیدی توئیت کنم، خسته شده‌ام» از زمان راه‌اندازی این کمپین، بسیاری از نویسندگان و ناشران به جمع کسانی پیوستند که به این کمپین کمک کرده‌اند.

این نویسنده برای شروع، خودش 10 هزار پوند به این کمپین کمک کرد و پس از آن نیز دوباره در روز پنج‌شنبه برای گذشتن میزان کمک‌ها از مرز یک میلیون دلار باز کمک دیگری به جمع کمک‌های کمپین اضافه کرد.

نویسندگانی همچون فیلیپ پالمن، سوزان کالینز، پائولا هاوکینز، کریسیدا کوول، آنتونی هورویتز، فرانسیسکا سیمون، دیوید نیکلاس و جسی بارتون هر کدام 10 هزار پوند به این کمپین کمک کرده‌اند.

نس پس از راه‌اندازی این کمپین گفته بود : «من از استقبال مردم از این کمپین شگفت‌زده شدم. گمان می‌کنم که ناامیدی خود را در لحظه مناسبی بیان کردم.»

منبع : بی‌بی‌سی / 10 سپتامبر

57241

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    بعضی از اینهایی که کمک کردند حتی دین هم ندارند انوقت داعش ادمها رو به جرم بی دینی گردن می زنه