سعید صدری تیر انداز آذربایجان غربی مدال برنز و مقام سومی مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، دبیر هیات تیراندازی استان در این خصوص گفت: دهمین دوره مسابقات تيراندازي اهداف پروازي قهرماني كشور با حضور ورزشکارانی از استان هاي مختلف از ۱۲ لغایت ۱۶ شهريورماه به مدت ۴ روز و در رشته هاي تراپ، تراپ دوبل و اسکیت در میدان اهداف پروازی مردان در سالن تیراندازی فدراسیون برگزار شد که در پایان رقابت هاي رشته تراپ دوبل، سیاوش خوشنویس در مکان اول قرار گرفت، امیر چاووشی در مکان دوم ايستاد و سعید صدری ورزشكار شايسته آذربایجان غربی سكوي سوم اين مسابقات را از آن خود كرد.
سجاد اسفندیاری اظهار کرد: در پایان اين رقابت ها تیم تهران با امتیاز ۳۷۴ در جایگاه اول ، تیم اصفهان با امتیاز ۲۶۸ در جایگاه دوم و تیم کرمان با امتیاز ۲۶۶ در جایگاه سوم ایستادند.
وي همچنين گفت: مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور از دهم مهر ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود و تیم استان عازم این مسابقات می شود.
وی در خاتمه افزود: آكادمي تازه افتتاح آکادمی تیراندازی استان بر اساس جدول برنامه ريزي شده از ابتدای مهر ماه فعاليت هاي خود را آغاز خواهد نمود و این امر موجب خرسندی تیراندازان فعال استان شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =