ایسنا نوشت: معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با انتقاد از انتخاب پارک شاهد جهت احداث پارک بانوان کرمانشاه، گفت: این پارک از پارک‌های اصلی و بزرگ شهر کرمانشاه بوده و بهتر است همه افراد از این پارک استفاده کنند، تا اینکه بخواهد منحصرا در اختیار بانوان باشد.

مجتبی نیک کردار با اشاره به مصوبه شورای شهر کرمانشاه مبنی بر تبدیل بخشی از پارک شاهد به پارک بانوان، اظهار کرد: معتقدم بهتر است فضای این پارک در اختیار همه افراد باشد.

وی با بیان اینکه ضرورتی برای ایجاد پارک بانوان وجود ندارد، گفت: به نظرم بانوان اگر با خانواده به تفریح بروند بهتر است، تا اینکه بخواهند خودشان تنها به پارک بروند.

نیک کردار افزود: چنانچه اصرار هم بر ساخت پارک بانوان وجود دارد بهتر است این پارک در یک محل کوچک و در گوشه‌ای از شهر انجام شود، نه اینکه پارک اصلی و بزرگی مانند پارک شاهد برای این منظور در نظر گرفته شود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مصوبه شورای شهر کرمانشاه در زمینه تبدیل بخشی از پارک شاهد به پارک بانوان ایراد قانونی نداشته و قابل احترم است، گفت: این مصوبه شورا باید توسط خود شورا پیگیری شده و کلنگ زنی و مراحل اجرای ساخت پارک نیز باید توسط شورا و شهرداری انجام شود.

وی اظهار کرد: استانداری کرمانشاه نیز در حد توان کمک‌های خود را جهت ساخت سریع این پارک خواهد داشت، اما همچنان معتقدم محل انتخاب احداث پارک بانوان در پارک شاهد که بخشی از آن نمایشگاه و بخش دیگر آن اداره کل میراث فرهنگی است، مناسب نیست.

چندی پیش کلنگ احداث پارک بانوان در محل پارک شاهد کرمانشاه به زمین زده شد و پس از محصور کردن این پارک و انجام یکسری کارهای مقدماتی، ساخت آن متوقف و به پارکی برای استفاده عموم تبدیل شد.

در سفر هفته قبل معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به استان کرمانشاه یکی از برنامه ها کلنگ زنی مجدد پارک بانوان اعلام شد که این برنامه لغو و عنوان شد د رزمان دیگری انجام خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =