روابط عمومی همراه اول باز هم درباره پرسشهای مخاطبان سرویس مشکلات پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مخاطبی که خود را نظری معرفی کرده در سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته و نوشته: با سلام و احترام مدتي است كه عليرغم غيرفعال كردن پيامك هاي تبليغاتي همراه اول بعد از چند روز مجددا اين پيام ها روي خط دائمي ام ارسال ميشه،و نكته جالب اينه كه هيچكدام از مراكز ارسال پيام تبليغاتي رو فعال نكردم ولي سر ماه در قبض نزديك 5هزار تومان هزينه پيام منظور ميشه در صورتي كه امكان نداره از صد پيام بيشتر ارسال كرده باشم.

مخاطب دیگری به نام علیرضا هم درباره مشکل خود با موبایلش نوشته: با سلام خدمت خبر انلاین چند وقتی است علی رغم استفاده اندک از تلفن همرام به دلیل استفاده از اینترنت شارژ اعتباری همراه اول خیلی زودتر تموم میشه. ایندفعه کنتور گزارش مکالمات رو صفر کردم و خطم رو شارژ کردم پس از پایان شارژ مدت مکالمه و تعداد پیامک ها رو چک کردم به رقم 150 تومن برای هر دقیقه رسیدم خواهش می کنم پیگیری کنید دلیل افزایش بیش از 50 درصدی نرخ مکالمات همراه اول چیست؟ ممنون

در رابطه با این سئوالات با روابط عمومی همراه اول تماس گرفتیم و مشکلات مخاطبان را از این اپراتور پرسیدیم.
روابط عمومی همراه اول درباره سئوال اول مخاطب سرویس مشکلات مردم گفت: بهتر راه برای اطمینان از عدم دریافت پیامکهای تبلیغاتی این است که مشترک به شماره ۹۹۹۰ تماس گرفته و اعلام کنند پیامهای تبلیغاتی خط او غیرفعال شود.

همچنین درباره سئوال دوم، پاسخ داده شد: ما افزایش نرخی در این باره نداشته ایم. محاسبه این مخاطب درباره هزینه مکالمات اشتباه است. مکالمه با همراه اول اعتباری دقیقه ای ۶۷ تومان است و افزایش نرخ در این باره نداشته ایم.

 

۴۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =