یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه کرده است مسافربرهای شخصی که در فرودگاه مهرآباد کار می کنند، مزاحم مسافران می شوند. فرودگاه مهرآباد در این باره توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدن مسافربرهایی که با داد و هوار، سعی در جلب و جذب مسافرانی که از فرودگاه بیرون می آید، صحنه عجیبی نیست. یکی از کاربران سرویس مشکلات مردم در این باره نوشته: با سلام و احترام. وقتی که از یک سفر با هواپیما وارد فرودگاه مهرآباد تهران میشوید، هنگام خروج از ترمینال مسافری با صحنه بسیار بدی مواجه میشوید که در هیچ جای دنیا پیدا نمیشود. بطوریکه اگر چند همراه خارجی با شماه باشد قطعا خجالت زده میشوید. با وجود آنکه فرودگاه مهرآباد از دو سرویس مستقل تاکسی و حمل مسافر بهره می برد ولی تعداد بسیار زیادی مسافرکش شخصی فعال هستند که جز مزاحمت برای مسافران فایده دیگری ندارند. این مسافرکش های مزاحم بدنبال مسافران راه افتاده و قصد سوار کردن آنها را دارند. چیزی نمانده که یقه مسافرها رو هم بگیرند و بزور سوار کنند. این وضعیت شبها بسیار بدتر است. رانندگان تاکسی هم باید ساعتها در صف بمانند تا نوبتشان شود و با این وضعیت حق آنها نیز پایمال می شود.

این مشکل را با مسئول روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در میان گذاشتیم. خانم بیات در این باره گفت: ما به دستور مدیرعامل فرودگاه یک کارگروه برای ساماندهی معضل مسافرکش های شخصی تشکیل دادیم و این مشکل یکی از مشکلات است که ما نیز به آن توجه ویژه داریم.
او توضیح داد: هر چند جدیدا این مشکل تا اندازه ای رفع شده است، ولی ما هم قبول داریم مسافربرهای شخصی باید ساماندهی شوند. با توجه به صحبت خواننده شما باید گفت پروازهای ما تا نیمه شب (ساعت ۲۴) است و بعد از آن پرواز نداریم. با تصمیم این کارگروه کارهایی را انجام داده ایم تا این مشکل برطرف شود. اعضای این کارگروه هم پلیس، مسئولان خدمات فرودگاه و مدیران تاکسی رانی هستند که با همکاری یکدیگر مسافربرهای شخصی را ساماندهی می کنند.

 


۲۳۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    10 0
    من کارمندی هستم که همیشه با هواپیما به ماموریت میرم و تفاوت نرخ را کاملا میبینم چون برای هر بار رفت و برگشت نیاز به فاکتور جهت ارائه به شرکت دارم قیمت تاکسی فرودگاه حداقل 2 برابر نرخ تاکسی تلفنی میباشد مثلا ً از اشرفی تا فرودگاه رو تاکسی تلفنی با 10 الی 12هزار تومان میبره ولی مسیر مخالف رو با 25 هزار تومان تاکسی های فرودگاه وجه دریافت میکنن یک فکر به حال مردم کنن نه فقط کرگروه تشکیل بدن
  • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    6 0
    البته نرخ تاکسی های فرودگاه بسیار بیشتر از نرخ مسافربرهای شخصی هست
  • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    6 0
    وقتي نرخ تاكسي فرودگا به مراتب بيشتر از مسافربرهاي شخصيه... وقتي براي سوار شدن به تاكسي فرودگاه اونم ساعت 11 شب با كلي بار بايد كلي توي صف معطل بشي.... وقتي تاكسي هاي فرودگاه به دلايل خنده دار بيمه و غيره نفر پنجم را كه بچه اي 3 ساله است سوار نميكنند تازه اونم بعد كلي معطل شدن توي صف.... اونوقت شما بگين چرا با مسافربرهاي شخصي نريم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    5 0
    حرف ايشان درست است ولي اينكه تاكسي ها بدون مسافر ميماند هرگز انها هم شب ها پوست مسافر را ميكنند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    6 1
    بیشتر این مسافر کشها خودشان کارمند فرودگاه یا پلیس فرودگاه هستند و بخاطر همین کسی هم کاری به کارشان ندارد.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    2 0
    مشکل مشابهی برای تاکسی ها و شخصی های دربند ذکر کردم. درخواست کرایه تا 5 برابر قیمت فقط در زمان های جنگ و حوادث مهیب طبیعی اتفاق می افتد که متاسفانه در ایران طبیعی جلوه می نماید