اسامی پذیرفته شدگان دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی تا پایان هفته اعلام می شود.

به گزارش خبرآنلاین، مشاور عالی سازمان سنجش به چند سوال کاربران خبرآنلاین پاسخ داد. یکی از مخاطبان سایت نوشته بود: با توجه به این که همه دانشگاه ها ثبت نام هایشان را انجام دادند، چرا ما که برای دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کردیم هنوز حتی نتایجمان هم اعلام نشده؟


حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در این باره می گوید: متقاضيان پذيرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال 1394 تا پایان این هفته منتظر اعلام نتایج باشند.


سوال دوم مربوط به آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی بود. یکی از کاربران خواستار پیگیری شده بود و این که چرا نتایج نهایی هنوز اعلام نشده است. توکلی در این باره گفت: نتایج نهایی آزمون استخدامی تا موعدی که قولش را داده بودیم اعلام خواهد شد که این زمان تا پایان این هفته قطعا نخواهد بود.


سوال بعد را یکی از کاربران اینطور مطرح کرده: من دارای مدرک کارشناسی هستم ولی می خواهم دوباره از اول درس بخوانم و رشته ام را عوض کنم. از مسئولان سازمان سنجش بپرسید امکان دارد؟


توکلی در پاسخ به این سوال گفت: خیر. در کنکور سراسری برای رشته های کارشناسی شرط گذاشته ایم که دارندگان مدرک دیپلم می توانند شرکت کنند و کسانی که مدارک بالاتر دارند، حق شرکت ندارند.


او ادامه داد: اما در دوره های کاردانی و دانشگاه های دیگر مثل دانشگاه علمی کاربردی امکان ادامه تحصیل این افراد وجود دارد.
17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =