عملیات والفجر ۸ در گنبدکاووس بازسازی می‌شود

فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس عملیات والفجر ۸ در شهرستان گنبدکاووس بازسازی می‌شود.

سرهنگ رمضانعلی بادلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات والفجر 8 که بازسازی رشادت‌های غواصان در این عملیات است، از امروز در دریاچه مصنوعی گنبدکاووس بازسازی می‌شود.

وی با دعوت از مردم برای شرکت در این مانور افزود: این مانور به مدت سه ساعت از امشب پس از نماز مغرب و عشاء به مدت 7 روز در دریاچه مصنوعی گنبدکاووس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: در رزمایش بازسازی عملیات والفجر 8 با استفاده از غواصان، استفاده از سلاح‌های مختلف با مهمات مشقی و ایجاد فضای جبهه و جنگ و عملیات، سعی می‌شود نسل جوان با این دوران و ایثارگری‌های مردم و رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه فرهنگی-رزمی با بیش از 25 غرفه مانند بازی‌های رایانه‌ای، عکس و پوستر شهدای شاخص، ماکت عملیات‌های دوران دفاع مقدس و ایستگاه‌های صلواتی و نیز خاطره‌گویی از دوران دفاع مقدس و سخنرانی از دیگر برنامه‌های این مانور است.

بادلی افزود: برگزاری 10 یادواره شهدا، مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، اعزام سخنران به مدارس سطح شهر، اعزام تیم‌های پزشکی و برگزاری اربعین شهدای غواص از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گنبدکاووس است.

وی با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد امام راحل (ره) به عنوان یک میراث گفت: امنیت، آرامش، استقلال و خودکفایی امروز ما ناشی از ایستادگی و پایمردی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس در مجموع 60 برنامه شاخص در شهرستان گنبدکاووس اجرا می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    1 0
    هزینه های بی مورد