ایرنا نوشت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه دهه آخر مهرماه و از 22 تا 29 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در بوستان شاهد برگزار می شود.

ابراهیم رحیمی زنگنه روز یکشنبه در نشستی خبری به سایر برنامه های در دست اجرای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مهر و آبان سال جاری اشاره و اظهار کرد: ششم تا هشتم مهر شاهد برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت با حضور 13 گروه از استان های منطقه غرب در تالار انتظار خواهیم بود.
وی ادامه داد: هشتم و نهم مهر ماه نیز کنسرت شهرام ناظری و 14 و 15 مهر نیز کنسرت حافظ ناظری فرزند شهرام ناظری در سالن 6 هزار نفری حضرت امام (ره) برگزار می شود.
رحیمی همچنین با اشاره به برگزاری روز بزرگداشت مولانا در 11 مهر ماه اظهار کرد: هشتم مهر به این عنوان نامگذاری شده اما به دلیل تلاقی با جشنواره موسیقی مقاومت در زمان یاد شده برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: روز دوشنبه 13 مهر ماه نیز برای اولین بار نمایشگاه خوشنویسی خانم فریبا مقصودی برجسته ترین بانوی خوشنویس کشور در مجتمع انتظار کرمانشاه برپا می شود، ضمن اینکه شانزدهم مهر نیز از ایشان تجلیل خواهد شد.
وی یادآور شد: 18 لغایت 20 مهر ماه نیز دو جشنواره تئاتر نمایشی و خیابانی در کرمانشاه برگزار می شود.
رحیمی زنگنه در ادامه به برنامه های آبان ماه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه نیز اشاره و اظهار کرد: 11 آبان همایش علمی، پژوهشی احمد عزیزی برگزار و در هفته کتاب نیز که اواسط همین ماه است دومین همایش انتخاب کتاب سال استان برگزار خواهد شد و کتاب برتر از میان 60 کتاب نامزد شده برگزیده می شود.
وی همچنین به آخرین وضعیت درمانی احمد عزیزی شاعر پرآوازه کرمانشاهی که سال هاست در بستر بیماری قرار دارد اشاره و اظهار کرد: تمام مخارج درمانی وی را بیمارستان تقبل می کند و با مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیمه تکمیلی وی نیز برقرار شده و از این طریق هزینه های مازاد وی نیز پرداخت می شود.
رحیمی در پایان و در خصوص جشنواره اقوام ایرانی که قرار بود در ماه های گذشته به میزبانی کرمانشاه برگزار شود نیز گفت: قرار شده تا نیمی از اعتبار مورد نیاز این جشنواره توسط وزارت ارشاد و نیمی دیگر در استان تامین شود که در صورت انجام این کار، سه ماه بعد این جشنواره را برگزار می کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =