مهر نوشت: ویزای وزیر بهداشت برای سفر به عربستان و پیگیری وضعیت مجروحان و مفقودان حادثه منا، صادر و دکتر هاشمی امشب عازم این کشور شد.

به دنبال وقوع حادثه منا و کشته شدن تعداد زیادی از زائران خانه خدا در منا، موضوع سفر برخی از مسئولان ارشد دولت به عربستان در دستور کار قرار گرفت.

بر همین اساس، قرار شد دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، برای بررسی وضعیت مجروحان و مفقودان حادثه منا به عربستان سعودی سفر کند که طی چند روز گذشته، موضوغ صدور ویزا از سوی سفارت سعودی در تهران مطرح بود که سرانجام امروز این پرواز انجام شد.

در حادثه منا بر اساس آنچه مسئولان حج و زیارت عنوان کرده اند، بیش از دو هزار حاجی از کشورهای مختلف جان باخته اند که تعدادی از آنها را زائران ایرانی تشکیل می دهند.

پرواز وزیر بهداشت، مستقیم نیست

انتخاب نوشت: فرودگاه جده برای هواپیمای وزیر بهداشت و هیات همراه مجوز فرود صادر نکرد.

قبل از سفر برنامه ریزی شده امروز، وزیر بهداشت در مسیر رفتن به فرودگاه مهرآباد برای آخرین رایزنی‌ها به دفتر معاون اول رئیس جمهور فرا خوانده شد و خبرنگاران هم چنان در پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد منتظر آمدن وزیر بهداشت برای عزیمت به عربستان بودند که متاسفانه بعد از انتظاری بیش از 3 ساعت متوجه شدند که سفر وزیر بهداشت کنسل شد.

براساس این گزارش، وزیر بهداشت از طریق قطر به عربستان سفر خواهد کرد.

قائم‌مقام وزیر بهداشت گفت: به دلیل فراهم‌نشدن مقدمات پرواز مستقیم از ایران به مکه، وزیر بهداشت و هیات ایرانی ابتدا به قطر رفته و از آنجا عازم جده خواهند شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    50 4
    خدا به خیر کنه مگه چه خبره که وزیر را رراه نمی دن
  • بی نام IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    1 0
    چون نامرد پست هستن
  • بی نام A1 ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    1 0
    آقای هاشمی خودت بگو چه خبر بوده در مکه. تکلیف مفقودین رو روشن کن. مگه اونجا جنگه که کسی مفقود بشه آخه؟ بالاخره آسیب دیده ها باید در بیمارستان باشن ، درگذشتگان هم حتما قابل شناسایی هستن. بمب که منفجر نشده که اجساد قابل شناسایی نباشن.
  • میثم CA ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    2 0
    خبری نشده.. برادران سعودی دم درآوردن با بی عرضگی این همه آدم رو به کشتن دادن حالا هم با وقاحت تمام اجازه بررسی رو به وزیر مملکت نمیدن. واقعا ایران باید موضع سرسختانه تری در مقابل این حرکات و رفتارهای احمقانه سعودی ها بگیره.
  • محسن A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    2 0
    لعنت به آل سعود
  • بی نام IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    2 0
    چقدر ایرانی سرافکنده شده...
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    1 0
    دشمنی ال سعود خائن به حرمین شریفین می طلبد امت اسلامی این محاربان را تنبیه و تولیت امور حج را به هیئت بیطرف بین المللی بسپارند تا با مدیریت معقول این مناسک معنوی، برگزار گردد.