رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کروش زیر قراردادش با آل‌اشپورت را امضا کرده و براساس آن پول گرفته و هیچ پول زوری ردوبدل نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در پایان مراسم تجلیل وزارت ورزش و جوانان از اعضای تیم فوتسال بانوان گفت : با همدلی و موفقیتی که بازیکنان تیم فوتسال بانوان به دست آوردند می توانند در جام جهانی هم بدرخشند.همچنین ما پاداش ویژه ای برای تیم فوتسال در نظر گرفته ایم که باید به تایید هیات رییسه فدراسیون برسد.
کفاشیان درباره شایعه مشکلات جنسیتی برخی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ما سالم بوده و مشکلی نداشتیم.ما سالها روی این تیم نظارت داشتیم و اگر هم می‌خواهند مدارک و آزمایش‌های لازم را ارائه کنیم.
کفاشیان درباره حواشی قرار داد کارلوس کروش با آل اشپورت گفت: کارلوس کروش قرار دادی با آل اشپورت امضا کرده است و پولی هم گرفته است و پول زوری نیست.او طبق قراردادش پول گرفته است. در همین خصوص چندین جلسه برگزار کردیم و هیچ فسادی در این موضوع وجود ندارد.
رییس فدراسیون درباره مطرح شدن فساد فوتبال در روز استیضاح وزیر ورزش گفت: ما در فدراسیون رکن قضایی داریم که در هر بخش فسادی وجود داشته باشد، این رکن آن را مورد بررسی قرار می دهد و موظف است با آن برخورد کند. همچنین روزانه خبرنگاران در فدراسیون رفت و آمد دارند که می توانند موضوع را بررسی کنند.
کفاشیان درباره مشکلات داوری در لیگ پانزدهم گفت: ما جلساتی با کمیته داوران برگزار کردیم و از داوران حمایت می کنیم.وضعیت داوری در آینده بهتر می شود و نباید به داوران استرس وارد کنیم.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =