اضافه شدن هفت رشته جدید به تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خوی

رئیس دانشگاه پیام نور خوی از تصویب 7 رشته جدید در مقطع کارشناسسی ارشد این دانشگاه خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، پورمحسن در جمع خبرنگاران با اشاره به افزايش رشته هاي تكميلي دانشگاه پيام نور خوي اظهار داشت: با احتساب 4 رشته های قبلی اکنون در 11 رشته مقطع کارشناسی ارشد پیام نور خوی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

وی با اعلام اینکه برای دریافت مجوز ایجاد رشته های جدید بیش از 3 سال پیگیری مداوم شده است، اظهار داشت: با ایجاد امکانات فیزیکی و همچنین کادر هیات علمی اقدامات خود را از طریق استان و سازمان مرکزی و وزارت علوم آغاز کردیم تا بعد از 3 سال موفق به دریافت مجوز این رشته های جدید شدیم.

رئیس دانشگاه پیام نور خوی گفت: باید از پیگیری های مستمر نماینده مردم خوی و چایپاره در این مورد تقدیر و تشکر کنم که با تلاش خود ترتیب ملاقات ما با معاون پارلمانی وزیر علوم و شخص وزیر را فراهم کرد و با بیان و دفاع از ظرفیت ها و پناسیل های دانشگاه موافقت وزیر و همچنین سازمان گسترش مراکز آموزش عالی را برای افزایش رشته های تحصیلی در دانشگاه پیام نور خوی جلب نمود.

پور محسن اضافه نمود: رشته های جدید مقطع کارشناسی ارشد پیام نور خوی عبارتند از : ادبیات فارسی با گرایش ادبیات کودک و نوجوان- زمین شناسی با گرایش تکنولوژی - مدیریت دولتی با گرایش مدیریت نیروی انسانی- مدیریت دولتی با گرایش مدیریت سیستم های اطلاعاتی- مدیریت دولتی با گرایش مدیریت مالی دولتی- مدیریت دولتی با گرایش مدیریت تحول و مدیریت دولتی با گرایش تشکیلات و روش ها.

وی همچنین گفت: رشته های زبان و ادبیات فارسی- علوم تربیتی با گرایش فلسفه آموزش و پرورش- شیمی با گرایش شیمی معدنی و شیمی با گرایش شیمی تجزیه در دانشگاه پیام نور از سالهای قبل ایجاد شده است.

پور محسن همچنین از تبدیل از ایجاد دانشگاه مجازی و الکترونیکی در دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود: بر اساس سیاست های جدید در دانشگاه پیام نور سیستم دانشگاه مجازی راه اندازی می شود تا دانشجویان از طریق فضای مجازی ضمن حضور مجازی در کلاس ها از این طریق آموزش ببینند.

وی تصریح کرد: هم اکنون 4009 دانشجو در این دانشکاه تحصیل می کنند که با ایجاد رشته های جدید این تعداد افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه پیام نور اجرای این سیستم و دریافت شهریه بصورت قسطی را از جمله اقداماتی خواند که برای رفاه دانشجویان از طرف دانشگاه در نظر گرفته شده است.

سعید فرجی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =