در استان زنجان50 واحد تولید شمش روی وجود دارد که با ظرفیت سالیانه 298 هزار تن و اشتغالزایی4 هزار و 267 نفر فعالیت می کنند.


به گزارش خبرآنلاین، ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در جلسه نشست هم اندیشی مشکلات صنعت روی استان با ارائه گزارشی از وضعیت واحدهای شمش روی و فلوتاسیون در استان گفت: میزان تولید این واحدها در نیمه نخست سال جاری بالغ بر 52 هزار تن شمش روی می باشد که تولید نهایی این واحدها در سال 93 ، 83 هزار و 382 تن بوده است.
وی با اشاره به فعالیت 10 واحد فرآوری در استان یادآور شد :‌ ظرفیت تولید این واحدها بر اساس پروانه بهره برداری صادر شده بالغ بر 3 میلیون تن و اشتغالزایی یکهزار و 248 نفر می باشد.
این مقام مسئول میزان تولید واحدهای فراوری در استان در نیمه نخست سال جاری را بالغ بر 351 هزار تن اعلام کرد و گفت:: این میزان در 6 ماهه اول سال 93 بالغ بر 337 هزار تن بوده است. رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان خاطر نشان ساخت : با توجه به آمار اعلام شده از سوی واحدها، واحدهای شمش روی در نیمه نخست سال جاری با 35 درصد ظرفیت و واحدهای فرآوری با 17 درصد ظرفیت مندرج در پروانه های بهره برداری در حال فعالیت هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =