ارزیابی  عملکرد  یک فرصت  مناسب  برای  شناسایی  و برطرف کردن  نقاط ضعف سازمان است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در جلسه هماهنگی و معارفه گروه ارزیابی عملکرد دفتر بازرسی،ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی،از ارزیابی عملکرد به عنوان یک فرصت برای شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای رفع آن ها ذکر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین سیدحسن میرعماد گفت:گروه ارزیابی که از کارشناسان خبره سازمان جهاد کشاورزی استان های مختلف به استان سمنان اعزام شدند،می تواند در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان با استفاده از تجارب ارزنده آنان برای مجموعه بخش کشاورزی استان مفید شد.
وی درادامه گزارشی از وضعیت بخش کشاورزی استان،اراضی کشاورزی،میزان تولیدات،روند توسعه بخش ، تغییر الگوی کشت به سمت محصولات با ارزش افزوده بالا و مصرف آب کمتر،پیگیری بحث صادرات،مازاد تولیدات بخش دام وطیور، سهم 5/17درصدی بخش در اشتغال استان، افزایش عملکرد در واحد سطح ارائه نمود.
معاون دفتر بازرسی،ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به جدی گرفتن بحت ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان ها از سوی وزارت، این برنامه هر سال از سوی دفتر مرکزی وزارت با حساسیت و دقت انجام می شود.
سیاوش جهانشاهی گفت:تاکنون کار ارزیابی عملکرد 16 سازمان جهاد کشاورزی در استان ها به اتمام رسیده که گزارش آن ها آماده ارائه به وزیر است و در حال حاضر ارزیابی چهار استان دیگر نیز در حال اجرا است .
وی هدف این ارزیابی را شناخت وضعیت سازمان ها ،بررسی عملکرد یک ساله،بررسی تحقق اهداف ترسیم شده برای سازمان و شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان برای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت قوت ها،شناخت انحراف ها و رفع آن ها بیان کرد و افزود:در این ارزیابی دلایل و مدارک ارزیابی توسط ارزیابان همراه با راهکارها و پیشنهادات برای نقاط ضعف با هدف اصلاح امور ارائه خواهد شد .
حسین شاهینی مدیر بازرسی،ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان گفت:کارشناسان گروه ارزیابی عملکرد از سوی وزارت طی مدت پنج روز حضور در استان و شهرستان ها در دوازده بخش آب و خاک ،صنایع کشاورزی،حفظ نباتات، زراعت، باغبانی،مکانیزاسیون،امور دام، شیلات ،ترویج ،امور اراضی،مالی ، اداری رفاه و پشتیبانی عملکرد سازمان را ارزیابی و نتایج حاصله را از ارائه خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =