بازی جدید استودیو گونای معرفی شد و رئیس دانشگاه پیام‎نور خرم‎آباد از تولید بازی رایانه‎ای جنگ در کوه‎پسند خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازروابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی «جاده‌های آتشین» که به‌زودی در مارکت‌های دیجیتالی هم‌چون کافه‌بازار منتشر می‌شود، یک بازی ماشین سواری سرگرم‌کننده است.

این بازی دارای چهار خودرو متفاوت است که هر کدام از آن‌ها قابلیت تبدیل شدن به یک وسیله پرنده یعنی هلیکوپتر، هواپیما، سفینه و روبات را دارند. هم‌چنین امکانات مختلف خودروها از جمله سلاح‌ها، سپر و فرمان قابلیت آپگرید یا بهینه‌سازی را دارند.

این بازی به‌صورت چند زبانه ساخته شده و کاربران می‌توانند زبان بازی را از بین فارسی، ترکی و انگلیسی انتخاب کنند.

از سوی دیگر ارادتمند،رئیس دانشگاه پیام‎نور خرم‎آباد، در جمع خبرنگاران گفت: یک بازی رایانه‎ای توسط تیم دانشجویی پویا نمایان پارادایس دانشگاه به نام جنگ در کوه سپند برگرفته از داستان ملی شاهنامه در حال تولید است.

وی اظهار کرد: این بازی تا مرحله سناریونویسی و طراحی سه بعدی محیط پیش رفته و برنامه‎نویسی و مسائل بهینه‎سازی و کامپایل و انتشار آن باقی مانده به‌طوری که حدود 40 درصد از مراحل تولید این بازی پیش رفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امیدواریم که تا اوایل سال 95 به مرحله عرضه برسد، تصریح کرد: سناریوی این بازی برخلاف دیگر بازی‎های ملی دارای وحدت معنایی است و اجازه نمی‎دهد که ذهن کاربر هنگام بازی دچار تشویش شود.

وی ادامه داد: این بازی از داستان جذابی برخوردار است. در داستان قرار است رستم یک گنج پنهان را که در دژ واقع در کوه‎سپند قرار دارد به‎دست آورد و نزد زال پدرش بیاورد اما در این مسیر با موانع انسانی و طبیعی روبرو است که باید از سد آن‌ها عبور کند.

ارادتمند اضافه کرد: زنده یاد دکتر مجید رحیمی نسب عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه لرستان در ارائه مشاوره‎های علمی به دانشجویان این گروه کمک شایانی کرد و این طرح را به روح ایشان تقدیم خواهند کرد.

 

 

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    5 0
    کاش به جای بازی وسیله ای میساختند که به اینترنت وصل میشد چون متاسفانه وضعیت اینترنت در ایران کابوس وار شده شرکت مخابرات هر روز وعده گرانی میدهد شرکت های خصوصی هم تعریفی نیستند کاربر هم مجبور به استفاده از این کندترنت شده