فارس نوشت: خواهر احمد عزیزی در دیدار با معاون وزیر ارشاد به ماجرای شفای برادر خود در دوران سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه اشاره کرد.

سیدعباس صالحی صبح امروز در عیادت از احمد عزیزی شاعر آیینی کرمانشاه اظهار کرد: احمد عزیزی برای تمام ملت ایران عزیز و بزرگوار است.

وی افزود: عزیزی شاعری آیینی است که سه دهه متوالی شعر انقلاب با آثار وی شناخته می‌شود و هر فردی با شعر انقلاب سر و کار داشته باشد با اشعار این شاعر بزرگ نیز آشنایی دارد.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این شاعر انقلابی در خدمت معارف و عشق به اهل‌ بیت (ع) و شاعری برجسته در این حوزه و در زمینه عرفان معنوی و اجتماعی بود و آثار خوبی نیز عرضه کرده و برای ملت ایران شخصیتی قابل احترام است.

صالحی با بیان اینکه اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان فرهنگی کشور از اتفاقی که برای این شاعر انقلابی افتاده متأثر هستند، اضافه کرد: در مجموع اقداماتی برای درمان وی صورت گرفته است و سعی شده کارهای درمانی این شاعر گرانقدر در داخل کشور به بهترین شکل انجام شود.

وی با تقدیر از همکاری‌ پرسنل بیمارستان امام رضا (ع)، کادر درمانی و پرستاران این بیمارستان گفت: در بحث‌های درمانی نیز مشکلات بیمه تکمیلی وی رفع شده است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در نامه‌ای به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار رسیدگی به مشکلات این شاعر انقلابی شده است.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در ارتباط با حوزه‌های درمانی نیز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواسته‌ایم تا تیمی را برای بررسی وضعیت درمانی وی بفرستند تا در صورت تأثیرگذاری برای درمانش به خارج از کشور منتقل شود؛ طبیعتاً وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در صورتی‌ که احتمال زیادی برای بهبود وی باشد به این موضوع عمل می‌کنند.

وی به برگزاری کنگره احمد عزیزی اشاره کرد و گفت: برگزاری این کنگره دینی بر گردن اهالی فرهنگ و ادب است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پای کار بوده و در حد مقدورات کمک کرده تا به شکل آبرومندی در آبا‌ن‌ماه امسال برگزار شود؛ هر چند اگر اعتبارات مالی بیشتر بود می‌توانستیم این کنگره را شکوهمندتر برگزار کنیم.

*ماجرای شفای احمد عزیزی

خواهر احمد عزیزی نیز در این دیدار به سفر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: تا قبل از دیدار ایشان غذا را از طریق سوند معده به احمد می‌دادیم، اما رهبر معظم انقلاب در عیادت وی سوند را برداشتند و گفتند از این به بعد غذا را در دهانش بگذارید و از آن زمان به طرز عجیبی احمد غذاهایش را با دهان بلع می‌کند و به برکت آقا شفا یافته است.

زینب عزیزی با بیان اینکه هم‌اکنون سطح هوشیاری وی 10 است، افزود: احمد نمی‌تواند حرف بزند و در ملکوت سکوت به سر می‌برد و پاهایش هم خشک شده و تحرکی ندارد.

بر اساس این گزارش، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان لوح تقدیر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به همراه بیمه تکمیلی وی به خواهر احمد عزیزی اهدا کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =