کمبود گازوئیل جهت حمل و نقل عمومی مشکل ایجاد کرده است و صف های طولانی خودروهای سنگین در جایگاه های عرضه سوخت دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، 2روز پیش کمبود عرضه نفت گاز (گازوئیل) در برخی از جایگاه های عرضه سوخت، باعث اختلال در حمل و نقل کالا و مسافر شده است.

مشاهدات میدانی خبرنگار ما حاکی از نیمه تعطیل بودن برخی از جایگاه های عرصه سوخت در استانهای تهران، قم و مرکزی است. این جایگاه ها به دلیل نداشتن گازوئیل، از پذیرفتن خودروهای سنگین، سرباز می زنند.
یکی از رانندگان اتوبوس که از ترمینال جنوب به سمت استانهای جنوبی به حمل و نقل مسافر می پردازد در این باره گفت: دیشب در تهران، موفق به سوختگیری نشدیم چون پمپ های گازوئیل، سوخت نداششتند به خودروها تحویل بدهند. برای همین مجبوریم در جاده و با وجود داشتن مسافر، اقدام به سوختگیری کنیم که این موضوع منجر به اعتراض مسافران و طولانی شدن زمان طی کردن مسیر می شود.
به گفته او، سایر رانندگان از کمبود سوخت در استانهای همجوار تهران نیز گلایه داشتند و برخی نیز ترجیح می دهند تا زمانی که سوخت کافی در اختیارشان نباشد، مسافر سوار نکنند.
دیروز برخی جایگاه های عرضه سوخت در استانهای قم و مرکزی نیز شرایط مشابهی داشت. تعدادی از جایگاه های عرضه سوخت به دلیل اتمام گازوئیل، قادر به سرویس دهی به خودروهای سنگین نبودند و برخی از این جایگاه ها که دارای سوخت بودند نیز با صف های طولانی خودروها برای نوبت دریافت گازوئیل مواجه بودند.

 


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    1 0
    اونوقت این طوری به استقبال زمستان سخت می ریم
  • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    1 0
    اين يك اتفاق ساده است مردم گذشته خود را فراموش كردند . كه چند دهه پيش يك مسير صد كيلومتري يك روز زمان لازم بود