عزاداران شهرهای سلماس و سردشت در تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از 400 کیسه خون در پایگاه های انتقال خون اهدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، عزاداران شهرهای سلماس و سردشت در تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از 400 کیسه خون در پایگاه های انتقال خون اهدا کردند.

عزاداران حسینی با حضور گسترده در محل پایگاه انتقال خون شهرستان سلماس با اهداء خون خود به یاری بیماران نیازمند شتافتند این برنامه که با هماهنگی سازمان انتفال خون استان در دو روز متوالی جمعه و شنبه اول و دوم آبانماه 94 برگزار شد با استقبال شهروندان سلماسی مواجه شد.

در اين اقدام خيرخواهانه و انسان دوستانه که از ساعت 8 صبح در پایگاههای انتقال خون دانشکده پرستاری و دبستان نوروزی تازه شهر انجام گرفت 230 كيسه خون توسط عزاداران حسيني به بيماران نيازمند اهداء شد.

گفتنی است: عزادران حسینی هدف از این کار را اقدامی خداپسندانه و ترویج فرهنگ اهدائ خون بجای قمه‌زنی عنوان کردند و این عمل را در راستای کمک به نیازمندان خون دانستند.

همچنین طی این دو روز بیش از 190 نفر از عزاداران شهرستان شاهین دژ با مراجعه به کانکس خونگیری بیمارستان شهید راثی در جهت یاری رساندن به همنوعان خود خون اهدا نمودند. گفتنی است: امسال با همکاری هلال احمر شهرستان در جهت رفاه اهدا کنندگان خون سه تخته چادر برای سهولت اهدای خون در محوطه پایگاه انتقال خون برپا شده بود.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =