مهر نوشت: دبیر مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در تذکری کتبی به وزیر ارشاد از عملکرد این وزارت خانه در توزیع یارانه مطبوعات انتقاد کرد.

محمد ابراهیم محبی در گفتگویی اظهار داشت: به دنبال مراجعات انجام شده از سوی جامعه رسانه ای و مطبوعاتی استان به من امروز اولین اقدام در راستای پیگیری مطالبات آنها انجام شد.

وی افزود: دل‌نگرانی و اعتراض بخش مهمی از جامعه مطبوعاتی استان به دلیل اعتقاد آنها به توزیع نشدن عادلانه یارانه مطبوعات تا حدود زیادی واقعی است و به همین دلیل امروز در این رابطه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر کتبی دادم.

دبیر مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اینکه نشریات وزین با تولید محتوای قابل قبول با این استدلال که گستره توزیع آن منطقه ایست، نسبت به یک نشریه استانی که شمارگان چاپ آن هم گویای میزان اثرگذاری آن است بخواهد تا حتی یک دهم و یک صدم یارانه اختصاص داده شود این مصداق بی عدالتی است.

محبی خاطر نشان کرد: در این میان احساس می شود که نشریات همراه با دولت مورد عنایت بیشتری قرارگرفته اند و به عنوان مثال یک نشریه سراسری و بزرگ کشوری منتقد دولت به اندازه یک نشریه محلی از یارانه بهره مند نشده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: رسانه ها بازوان توانمند دموکراسی در کشور هستند و وزیر ارشاد باید نسبت به عملکرد معاونت مطبوعاتی خود در این زمینه پاسخگو بوده و در راستای اصلاح آن اقدامات عملی داشته باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =