مهدی محمد نبی می گوید پرونده کارلوس کروش و آل اشپرت را او به کمیته انضباطی ارجاع نداده است.

مهدی محمد نبی ، دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال به خبرگزاری خبرآنلاین می گوید او پرونده کارلوس کروش و آل اشپرت را به کمیته اخلاق نداده است. این درحالی است که ساعاتی قبل علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم و در واکنش به مصاحبه کارلوس کروش با خبرآنلاین ؛ گفته بود:«این پرونده را مهدی محمد نبی به کمیته اخلاق فرستاد نه من.»

اسدی که حالا وارد جنگی علنی با اسلامیان و تاج و باند اصفهانی های فوتبال شده اما توپ را هم به زمین مهدی نبی انداخته. دبیرکل پیشین که از زمان رفتنش سعی کرده دور از فوتبال باشد ، می گوید:«راستش من مصاحبه را که خواندم ، ابر دیگر مسائل را بررسی کردم و یادم آمد آقای اسدی به کدام نامه اشاره دارند. در دوره مسئولیت ما ، نامه ای را آقای حسنی خو رئیس حراست وزارت ورزش برای آقای کفاشیان فرستاده بودند. این نامه هم کلی بود برای بررسی بندها و جزئیات قرارداد. آقای کفاشیان نامه را به من ارجاع دادند و من برای بررسی مجدد پاراف کردم به کمیته بازاریابی . آنجا نه اسمی از آقای کارلوس کروش در نامه بود و نه به کمیته اخلاق فرستاده شد. بعدش را دیگر نمی دانم چه اتفاقی افتاد چون دیگر در فدراسیون فوتبال نبودم.»

او بعد از جدایی آیا با کارلوس کروش در ارتباط است؟ نبی در این باره می گوید:«من همیشه آرزوی موفقیت برای تیم ملی داشتم. اخبار و بازی های شان را با هیجان تمام پیگیری می کنم اما متاسفانه یا خوشبختانه ، از زمان جدایی ام از فدراسیون فوتبال و تیم ملی ، این سعادت را نداشتم که با آقای کارلوس کروش و بازیکنان حتی تلفنی صحبت کنم. با این وجود ایمان دارم که این تیم با کارلوس کروش به جام جهانی روسیه صعود می کند.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    45 11
    درود بر نبي،نبي بايد برگردد
  • حسن A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    25 1
    آقای نبی خیلی مردی که بعد از رفتنت پشت سر اعضای تیم ملی حرف نمیزنی، با شرف بودنتو ثابت کردی و ثابت کردی که موفقیت تیم ملی برات مهمه نه پست و مقام