انتشار گزارشی که در آن، بخشی از پارک شقایق به یک شرکت خصوصی واگذار شده بود تا در آن ساختمان ۱۳ طبقه ساخته شود، موجی از کامنتها در انتقاد از شهرداری تهران را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشار گزارش مربوط به واگذاری بخشی از بوستان شقایق سعادت آباد واقع در منطقه ۲ تهران برای ساخت برجی با ۱۳ طبقه، باعث شد بسیاری از مخاطبان که این گزارش را خواندند در انتقاد از شهرداری تهران، اظهار نظر کنند.
گزارش اصلی را اینجا بخوانید.

اینطور که پیداست مخاطبان به شدت از عملکرد شهرداری تهران در این باره ناراضی اند. جالب اینجاست شاید برای اولین بار تقریبا همگی کسانی که کامنت گذاشته اند در نظری یکسان نسبت به عملکرد این نهاد اعتراض کرده اند در حالی که در همه خبرهای خبرگزاری خبرآنلاین، این نکته وجود دارد که نظرات دو طرف موافق و مخالف، منتشر شود. 

یکی از مخاطبان که پیداست به شدت عصبانی است در این باره نوشته: آقا جلوی این جنایت رو بگیرید تنها محل عمومی در این منطقه را تاراج کردن این قسمت جزو پارک بوده و تمام مبلمان شهری که مربوط به پارک بوده در این زمین دیده میشد. چرا اجازه میدهید این جنایت در حق مردم انجام گردد. باید حتما دست به دامان بیت رهبری بشیم ...


مهدی هم سئوالات جدیدی را مطرح کرده که خواندنی است: واقعا چه جواب قانع کننده ای دادن.. کجا هستن الان آقایون مسولی که حقوق های نجومی برای مثلا مسولیت و پاسخگویی می گیرن؟ چرا پس هیچوقت نه پاسخگو هستن نه مسولیت پذیر؟ البته که پاسخ هاشون همیشه مشخصه.. ایشالله انجام میشه، در برناه هامون هست، امید واریم که اون روز برسه، ما با جدیت داریم دنبال می کنیم، اصلا اینطور که شما می گید نیست، ما برنامه های بلند مدت زیادی داریم، و ... خیلی جواب هایی سره کاری دیگه..

مخاطبی که نام خود را ذکر نکرده درباره قالیباف نوشته: شهردار خود را والی تهران می داند برای همین هم این طور با زمین و هوای آن برخورد می کند.


یک مخاطب سرویس مشکلات مردم که خود را بیکار نامیده در این باره گفته است: گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله توست ،آنچه البته به جائي نرسد فرياد است . واگذاري زمين موقوفه و تخريب مكان فرهنگي آن در پشت ايستگاه مترو صدر در شريعتي. تخريب جنگل شيان و سبز شدن ساختمان استونه اي در انجا. محوز احداث بنا در توتستان كن كه الحق آن منطقه در انتهاي خيابان شهر زيبا ريه تهران بوده است. صدور مجوز ساخت شيكترين هتل در كوچه پس كوچه هاي الهيه.واگذاري دهها بوستان كوچك در نقاط مختلت شهر تهران . احداث بنهاي خارج از نقشه تفصيلي در شهرك اكباتان.احداث خط اتوبوس تند رو از انتهاي ارتش به مترو جوانمرد قصاب.ادامه ندادن خط مترو تا انتهاي بلوار ارتش به منظور استفاده بهتر ساكنين شهركهاي اطراف لشكرك. از ساخت و سازها در ارتفعات سوهانك.دانشگاه شهيد بهشتي و............ميگذريم كي بيدار ميشيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


امید هم نوشته: با سلام تقریباً این اتفاق در بیشتر مناطق شهر قابل رویت می باشد. بطور مثال در منطقه 5 با وجود حجم بالای ترافیک در این منطقه شهرادی فقط به فکر کسب درآمذ آنهم از طریق ارائه مجوزهای ساخت و سازهای بی رویه می باشد که نمونه بارز آن مجتمع تجاری کوروش و مجموعه مسکونی خیابان لاله می باشد مثال دیگر مجتمع های مسکونی اطراف دریاچه چیتگر که قرار بود نماد سلامتی تهران بشود حالا شده منظره برجهای بلند اطراف آن نمونه دیگر برج کنار پارک جوانمردان . هر جایی در شهر تهران مشاهده نمودید که شهرداری در حال احداث یک پارک یا یک فضای سبز می باشد مطمئن باشید در حوالی بزودی یک مجتمع تجاری یا مسکونی بز رگ ساخته می شود به قول شاعر به نام مردم به کام شهرداری. تورو خدا بفکر آینده هم باشیم


یکی از مخاطبان، پرونده دیگری از شهرداری تهران را اعلام کرده و نوشتهک در منطقه 5 بیخ گوش شهرداری در خیابان آیت اله کاشانی بهنام فضای سبز دوطرف خیابان که درختان 20ساله داشت بریدند وبرج های مسکونی تجاری ساختند

مخاطب دیگری هم کنایه ای زده که چندان دور از ذهن نیست: اگر شهرداری روزی کاخ گلستان سعد اباد ونیاوران را هم فروخت که برج ساخته شود اصلا جای تعجب نداردما مردم هم مثل همیشه سکوت می کنیم و پر هوادار ترین اخبارمان عروسی یک هنرپیشه است شما هم ناپرهیزی نکنی نطر مرا چاپ کنی.

یکی دیگر از شهروندان تهرانی در این باره نوشته است: در تعجبم علیرغم همه مخالفتها برای نابودی فصای سبز به شدت تلاش می کند و هیچ مرجعی وجود ندارد که جلوی این افراد را بگیرد. اینها به فرزندان و آیندگان این شهر چه پاسخی دارند
مخاطب دیگری نیز تهران را با لندن مقایسه کرده و موضوع جالبی را عنوان کرده است: لندن پایتخت انکلیس جمعیتی یازده ملیونی دارد در کشور کوچک باشصت ملیون جمغیت ولی بیست وپنج درصد شهر فضای سبز است ان گاه تهران هر روز پارک هایش کم می شود وبرجهایش زیاد بعد می گوییم ای همه ترافیک از کجا امده


کسری نیز با یک کامنت انگار قصد داشته تیر خلاص را به همه این مباحث بزند که نوشته: شهرخواري واقعا كه ما اميدوار بوديم شهرداري مواظب بأشه نه اينكه شهر رو نابود كنه برأي پول

یک مخاطب بی نام نیز در کامنت کوتاهی همه مسایل را اینطور بیان کرده: گندشو دراوردن. پارکخواری شهرداری یعنی چه.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    1 2
    واقعا قالیباف واسه تهران بد بوده؟کاری به تفاوت دیدگاه سیاسی ش ندارم در مورد عملکردش میگم.یعنی مدیریت شهرداری اون کلان شهر بد هست و بهترش رو سراغ دارین؟تهرانیای عزیز بدون احساسات پاسخ بدن. جوابای رویایی نمیگم بدین جواب واقعی بدین با توجه به شرایط و امکانات.
  • بی نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    2 0
    خدا به خیر بگذرونه. بچه هامون در آینده تهران خفه می شن. زودتر مهاجرت کنم برم یک کشوری که برای سلامت مردم اهمیت قائل باشن.
  • بی نام A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 4
    مردم حسابي گل كاشتن با راي هاشون تو انتخابات شوراي شهر و نهايتا شهرداري كه انتخاب شد
  • دربه در ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 1
    تمامي آقايان حق فروش دارن برايه كمك به جوانان كارتوني
  • علوي ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    2 0
    از شهر دار بپرسيد دست چب و راست كدام است
  • مهدیه ح. IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    3 0
    از شهرداری که در وسط منطقه مسکونی مجوز ساخت پاساژ را به راحتی می دهد چه انتظاری بیشتر از این است؟ در داخل کوچه که تماما مسکونی است مجوز ساخت مغازه و ملک تجاری در زیر ساختمان را به راحتی می دهند و بانک های محترم به راحتی خریده و کوچه آرام را تبدیل به پارکینگ کارمندان بانک و مغازه های دیگر می کنند چه انتظاری داریم؟
  • وحيد A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    3 0
    در محله دركه خيابان شاه حسيني بصورت شبانه يكي از بانكهاي خصوصي ٢٣٠٠٠متر زمين را حصار كرده و تمام درختهاي منطقه را تا صبح قطع كرد و سوزاند و كارگاه ساختماني تاسيس كرد كه هيچ مجوزي بابت ساخت و ساز ندارد.عوامل شهرداري ديگه گندشو در اوردن.چيزي از ده دركه باقي نمونده كوچه سيزده چنار يكي از زيباترين كوچه باغهاي دركه به سرعت در حال تخريبه براي برج سازي ساخت مجتمع تجاري در ميدان الف باعث ترافيك شديد در كل منطقه شده در سر خيابان سيزده چنار برجي در حال احداثه كه هيچ تعادلي با كشش ترافيكي منطقه نداره فكر كنم مردم بايد دست به كار شن.