۰ نفر
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان یکی از آیتم های بررسی صلاحیت کاندیداها را عدم تبلیغات زودهنگام بیان کرد و گفت: هنوز دستور آغاز رسمی انتخابات صادر نشده، هرگونه تبلیغات زودهنگام کاندیداها ممنوع است.

به گزارش خبرآنلاین، بهروز مهدوی در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان به برگزاری همزمان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در 7 اسفندماه سالجاری اشاره کرد و گفت: وزارت کشور به عنوان مجری برگزاری انتخابات، وظیفه اطلاع رسانی را نیز بر عهده دارد که این امر از طریق تشکیل کمیته اطلاع رسانی ذیل ستاد انجام می پذیرد.
مهدوی با اشاره به اینکه مردم حضور خود در عرصه های سیاسی را با شرکت در انتخابات نشان می دهند، اظهار داشت: برخی از مردم که مستقیما به فعالیتهای سیاسی نمی پردازند نیز در ایام انتخابات با مشارکت و رای خود حضورشان را در عرصه های سیاسی کشور نشان می دهند. مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اطلاع رسانی قوانین و آئین نامه ها را به مردم، موجب افزایش اعتماد عمومی دانست و گفت: تجربه انتخابات گذشته نشان می دهد، هرچه میزان اطلاع رسانی و آگاهی عمومی بالاتر بوده، میزان مشارکت مردم نیز افزایش داشته است.وی افزود: با اطلاع رسانی مناسب و شفاف سازی فضای انتخابات، اعتماد عمومی و میزان مشارکت افزایش خواهد یافت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =