پنج کشته در تصادف جاده گناوه/ صاحب عکس معروف «شاه رفت»، میان کشته شدگان

در تصادفی در جاده گناوه - دیلم، پنج نفر کشته شدند که یکی از آنها قائد اسلامی‌نسب، فرماندار اسبق دیلم در دولت اصلاحات و همان فردی است که در عکس معروف «شاه رفت» در سال ۵۷ دیده می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قائد اسلامی‌نسب چهره معروف انقلابی است که در روز فرار شاه از ایران، در 26 دی‌ماه 57، روزنامه اطلاعات را روی سر خود گذاشته بود. تصویر او یکی از معروفترین تصاویر انقلاب اسلامی است که در عمده رسانه های دنیا استفاده می شود.

ایرنا درباره این تصادف چنین گزارش داده است؛ رئیس جمعیت هلال احمر دیلم استان بوشهر گفت: تصادف دو دوستگاه خودرو درجاده این شهرستان به گناوه پنج کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

محمود مظفری گفت: به محض اطلاع از این حادثه امدادرسانی از سوی این جمعیت، اورژانس 115 و آتش نشانی شهرستان دیلم انجام شد. یکی از فوت شدگان قاید اسلامی نسب فرماندار اسبق دیلم در دولت اصلاحات است.

سرهنگ جابر پاپری، رئیس پلیس راه استان بوشهر هم درباره این تصادف گفت: این حادثه ساعت 8:30 صبح روز شنبه میان دو دستگاه خودرو سواری پژو که مخالف جهت همدیگر در حرکت بودند، به علت انحراف به چپ یکی از خودروها که از سمت گناوه به دیلم حرکت می کرد، رخ داده است. در این حادثه پنج نفر کشته و یک تن مصدوم شدند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    خدا رحمتشون كنه
  • دکتر حسین علی خادمی A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    0 0
    روحش شاد . نمونه ساده زیستی .مردم دوستی و مردم داری و دینداری و یک انقلابی که زمانه و فرصتهای دنیوی او را از صراط مستقیم الهی دور نکرد .