کارگاه یک روزه آموزشی و کاربردی سازمان های مردم نهاد در حوزه مدیریت شهری بیستم آبان ماه سال جاری در مجموعه میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، حمیدرضا عسگری مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری البرز با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این نشست آموزشی را ارتقا دانش و مهارت تشکل های مردمی در حوزه مدیریت شهری برشمرد و افزود؛ پیچیدگی مسائل شهری و درهم تنیدگی موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعۀ امروز جز با مشارکت اجتماعی و نقش آفرینی واقعی مردم قابل مدیریت نخواهد بود.
وی افزود: در صورتی می‌توان به بهبود مدیریت شهری امیدوار بود که فراتر از رفتارهای سمبلیک و نمادین، نقش فعال مردم در برنامه­ ریزی، مدیریت و اجرا در سطحی منطقی عینیت پیدا کند.
مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری البرز، فرهنگ را زیربنای تحول در نظام مدیریت شهری توصیف کرد و اظهار داشت؛ سرمایه گذاری پایدار فرهنگی و ارائه آموزش های کاربردی با هدف بهبود مناسبات اجتماعی در استان البرز که رنگین کمانی از قومیت ها را در خود دارد، بسیار ضروری است.
عسگری مورودی تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد حلقه های ارتباطی دستگاه های خدمت رسان با آحاد مردم و طیف های اجتماعی هستند که با توجه به تعهّد و ضریب بالای مسئولیت پذیری آنان در قبال مسائل جامعه در ابعاد مختلف، این تشکل ها مؤثرترین مجرای انتقال پیام ها و مفاهیم آموزشی به لایه های اجتماعی هستند.
مدیرکل اجتماعی استانداری البرز با تقدیر از شورای اسلامی شهر کرج به دلیل پیگیری مسئولانه و جدی نشست آموزشی سازمان های مردم نهاد در حوزه مدیریت شهری، در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم در آیندۀ نزدیک و با هدف ارتقا سطح آگاهی و مهارت سازمان‌های مردم نهاد با مشارکت معاونت اجتماعی دادگستری استان خبر داد و یادآور شد: طبق اعلام قبلی، نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی ویژه سازمان های مردم نهاد در موضوعات مهم استانی از جمله ساماندهی و کنترل آسیب های اجتماعی ،ترویج الگوی صحیح مصرف آب، مسائل زیست محیطی و ...به صورت فصلی برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =