اقتصادنیوز نوشت:گروه صنعتی ایران‌خودرو با انتشار خبری در خصوص تعداد چک‌ها و مدارکی که باید متقاضیان در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی ارائه دهند اعلام کرد که مشتریان قادرند چک‌های سه تا شش ماهه برای خرید 9 نوع خودرو صادر کنند.

با توجه به اینکه در روز نخست فروش خودرو برخی مشتریان عنوان کرده‌اند که باید در این طرح چک‌‌های زیادی را در اختیار نمایندگی‌ها قرار دهند، گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که برای فروش محصولات خود در طرح تسهیلات 25میلیون تومانی خرید خودرو مدل هاي منعطف و متنوعی براي فروش اقساطي را ارائه کرده تا متقاضیان با توان مالی گوناگون بتوانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

آنگونه که پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده، این شرکت محصولات خانواده 405، خانواده 206، خانواده سمند، خانواده تندر، سه محصول رانا، دنا و پارس سال به همراه دو وانت آريسان و پيكاپ را در سبد عرضه این طرح قرار داده است. 

بر اساس اعلام این شرکت خودروساز، مدت زمان بازپرداخت اقساط خودروها به چهار شیوه یک، دو، سه و چهار ساله طراحی و تنظیم شده تا خریداران بتوانند میزان اقساط ماهانه خود را نیز انتخاب کنند.

این گزارش حاکی از آن است با توجه به اینکه یکی از دغدغه های خریداران خودرو از طریق تسهیلات 25 میلیونی تامین تعداد چک های مورد نیاز برای بازپرداخت اقساط است، براساس اطلاعاتی که معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو منتشر کرده است متقاضیان می توانند به ازای هر سه، چهار و شش ماه اقساط ، یک فقره چک ارائه کنند.

براساس این گزارش، متقاضیان خرید خودرو و استفاده از این تسهیلات می توانند از امروز، 18 آبان ماه، به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

همانگونه كه در شرايط عمومي طرح آمده است نيازي به مراجعه مشتريان به بانك وجود ندارد و اين طرح تماما در نمايندگي‌هاي مجاز شركت انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این طرح کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و برخي مدارك مشابه روش هاي جاري نقد و اقساط شركت است. واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو نیز در نمايندگي و فقط به حساب گروه صنعتی ایران خودرو انجام خواهد شد.

همچنین ثبت نام براي استفاده از تسهيلات 25ميليون توماني خريد خودرو بنا بر كد ملي افراد صورت مي گيرد و هر فرد تنها يكبار مي تواند از مزاياي اين طرح استفاده كند. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ×رضا زاده× A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    هجوم مردم نشان میدهد علت نخریدن مردم کمپین نبود بلکه نداشتن پول بود.
    • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
      139 6
      اینایی که رفتن بخرن، خیلی وقت بوده که ماشین نداشتن... خودشون میخوان امتحان کنن که چی تولید میشه، منتها هزینه این امتحانشون سنگین درمیاد
  • حسن IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    گزينه اول: شما خودرو ميخريد و7 ميليون را نقد و 25 ميليون را طي اقساط 7 ساله ماهانه 496 هزار تومن ميپردازيد در پايان سال هفتم يك خودروي 7 ساله با حدود 210 هزار كاركرد كه 49 ميليون برايش پرداختيد و حدود 18 ميليون مي ارزد خواهيد داشت گزينه دوم : اگر ماهيانه 496 هزار تومن در يك شركت بيمه عمر سپرده گذاري و 7 ميليون را در يكي از بانكها سپرده گذاري طولاني مدت نماييد در پايان سال هفتم شما از شركت بيمه با سود تضمين شده نقدا حدود 106 ميليون بابت بيمه عمر دريافت و از بانك حدود 31 ميليون گرفته و جمعا 137 ميليون پول خواهيد داشت.
    • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
      11 19
      اینها وقتی درسته که شما ماشین داشته باشی
    • امیر IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
      22 1
      حسین جان عالی بود
    • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
      11 17
      تمام این حساب کتابا واسه افرادیه ک خودشون ماشین دارند..غالب افرادی که تو این طرح شرکت میکنن اونایین که وضع مالی انچنانی نداشته و تنها از طریق همین راه میتونن صاحب ماشین بشن..در ضمن شمایی که میگی بذاریم بیمه عمر بله درست میگین اما این مستلزمه اینه که شما 7 سال نیاز به ماشین نداشته باشی..منصف باشیم ..از طرح های قبلی خیلی بهتر و مناسبتر می باشد.
    • reza IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
      34 3
      باهات کاملا موافقم ...احسنت به این هوشت.
    • پرویز IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
      14 32
      حسن جان چرا سنگ شرکتهای بیمه را به سینه ات می زنی ؟
    • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
      1 0
      شرکتهای بیمه پول شما رو در بانک سرمایه گذاری کرده و سود آن را با شما تقسیم میکنند اشتباه بزرگیه خرید بیمه عمر و پس انداز تا آخر هم پولتو نمیدهند
  • بی نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    45 3
    شك نكن اكثر اين مشتريان ماشين اولي هستن و الان شوق ماشين دارن يكي دو ماه ديكه وقتي اين شوقشون فرو كش كرد متوجه اشتباهشان ميشن