محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت که امروز به نمایشگاه مطبوعات رفت و پس از برپایی نشست خبری با اهالی رسانه از غرفه‌ی تمام رسانه‌های حاضر در نمایشگاه بیست و یکم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوبخت که از ساعت 13 برای حضور در نشست خبری به نمایشگاه آمده بود تقریبا تا پایان کار نمایشگاه در مصلی ماند و به همه غرفه‌های در بخش‌های مختلف این نمایشگاه سر زد.

او در این بازدید، به پرسش‌های همه‌ی خبرنگاران حاضر در نمایشگاه و غرفه‌ها به خصوص خبرنگاران شهرستانی  درباره مسائل استان ها پاسخ داد.

توصیه نوبخت به فارس
در نشست خبری سخنگوی دولت در نمایشگاه مطبوعات هم اتفاق جالبی افتاد. خبرنگار فارس از سخنگوی دولت درباره‌ی بازپرداخت وام چهارساله‌ی خودرو پرسید، اما نوبخت پیش از پاسخ دادن به این سوال گفت: «خوشحالم که فارس تحریمش را شکست و در کنار مطبوعات حضور پیدا کرد. اگر آن چند رسانه دیگر در کنار بقیه بودند، خوشحال تر بودیم.»

این پاسخ نوبخت و اشاره‌اش به انصراف تعدادی رسانه از حضور در نمایشگاه امسال باعث شد تا خبرنگار تسنیم پیش از طرح سوالش بگوید: «تسنیم هیچگاه نمایشگاه را تحریم نکرد و ما دوست داریم به دولت در رسیدن به اهدافش کمک کنیم.»

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات با حضور 700 رسانه برگزار شده  و دو روزنامه، دو خبرگزاری و 4 سایت خبری نیز از حضور در نمایشگاه انصراف دادند.

این نمایشگاه که با سحنرانی رییس جمهور افتتاح شد  با بازدید گسترده کلیه اعضای هیات دولت همراه بود که البته در این میان بازدید 6 ساعته سخنگوی دولت اقدامی تحسین برانگیز بود .

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =