طی برگزاری جلسه ای با حضور مسئولان ارشد دستگاه های اجرایی و نظارتی شهرستان کرج، ساماندهی اصناف و مشاغل شهری مستقر در بلوار شهید مدرس (خلج آباد) واقع در منطقه 11 شهرداری کرج مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی های لازم برای رسیدگی به این مهم حاصل شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اهمیت موضوع ساماندهی اصناف اولین ورودی شهر کرج از مسیر اتوبان در بلوار شهید مدرس با توجه به پیگیری های متعدد شهرداری منطقه 11 کرج برای رفع معضل موجود، مسئولان ذیربط را بر آن داشت تا با حضور در دفتر مدیر منطقه این منطقه، مسائل را مطرح کرده و با هم اندیشی به یک راهکار اساسی در این زمینه دست پیدا کنند.
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در این جلسه، عنوان کرد: بلوار خلج آباد به عنوان یکی از راه های مهم ورودی شهر کرج و همچنین راه اصلی مواصلاتی از پایتخت و سایر شهرها به شمال کشور دارای موقعیت خاصی می باشد که به تبع آن فرصتهای مناسبی را برای مشاغل این مسیر فراهم کرده است.
مهدی فاطمی اظهار داشت: افزایش تردد و سفرهای مردم در سالهای اخیر، موجب رونق بیشتر کسب و کار در بلوار خلج آباد شده که این مسئله از برخی جهات ناهنجاری های شهری و اجتماعی را بوجود آورده است.
این مسئول از برخی معضلات موجود در این محدوده نظیر سد معبر، ترافیک، آسیب به زیبایی های بصری شهر، سرقت از مغازه ها در ساعات نیمه شب و ایجاد بزه های اجتماعی نام برد و گفت: طی مطالعات کارشناسانه و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان ذیربط، ریشه یابی مشکلات بلوار شهید مدرس و ساماندهی مشاغل این محدوده صورت گرفته است که در چارچوبی مدون و مشخص بزودی مرتفع خواهند شد.
وی با تأکید بر اینکه اهتمام شهرداری منطقه 11 کرج بر بهبود وضعیت فعلی در این محدوده طی کوتاه ترین زمان ممکن می باشد، یادآور شد: کار جمع بندی اطلاعات مورد نیاز در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی برنامه اجرایی برای ساماندهی مشاغل بلوار خلج آباد آغاز می شود.
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در پایان، اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسات و عملیاتی کردن راهکارهای اتخاذ شده از سوی مسئولان ارشد دستگاه های نظارتی و اجرایی شهرستان کرج، علاوه بر ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان، سیمای ورودی شهر را زیباتر کنیم.
گفتنی است در این جلسه مسئولان ارشد دستگاه های نظارتی و اجرایی اماکن عمومی نیروی انتظامی، مرکز بهداشت شهرستان کرج ، اداره بازرگانی شهرستان کرج ، مجمع امور صنفی ، اتحادیه صنف سوپر مارکتها ، اتحادیه صنف خواربار فروشان حضور داشتند و از دیدگاه ها و نقطه نظرات اعضاء که هر یک تجربیات گرانبهایی داشته استفاده شد تا مقدمات یک اجماع و جمع بندی کلی در خصوص ساماندهی اصناف ورودی شهر کرج صورت بگیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =