ساخت دروازه استانبول در محدوده شهرداری منطقه 6/ ورودیهای تبریز ساماندهی می شود

شهردار کلانشهر تبریز ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی های جاده ای، از احداث دروازه استانبول در مسیر ورودی شمالغرب تبریز در حوزه منطقه 6 خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز،دکتر صادق نجفی با اشاره به پتانسیل های غرب تبریز اظهار داشت: توانمندسازی منطقه جهت توسعه همه جانبه و درآمدزایی باید در اولویت نخست مدیریت جدید باشد.

وی وجود شهرک های صنعتی در غرب تبریز را فرصتی مناسب برای توسعه ی این منطقه از کلانشهر تبریز عنوان کرد و افزود: باید با برنامه های اصولی و در مدت زمان مناسب، نسبت به ساماندهی وضعیت مناطقی مانند مایان، شهرک های صنعتی غرب، قراملک و ... اقدام شود.

دکتر نجفی با بیان اینکه شهرداری تبریز قصد دارد ورودی های جاده ای را به یکی از مهمترین و زیباترین اماکن دیدنی کلانشهر تبریز تبدیل کند گفت: باید تعریض معابر، ایجاد فضای سبز، بدنه سازی و جمع آوری المان های زائد در اولویت شهرداری های مناطق مربوطه قرار گیرد.

شهردار کلانشهر تبریز در ادامه سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن پایانه های ریلی و هوایی در حوزه منطقه 6 گفت: پیشنهاد ایجاد بازارچه های دائمی، پارک سوار و امکانات تفریحی در این اماکن بررسی می شود.

در این بازدید، مهندس سیاوش مکانی، شهردار منطقه 6 نیز با تقدیر از حضور دکتر نجفی گفت: حمایت های همه جانبه و حضور حضرتعالی موجب دلگرمی همکاران و نیز تلاش های بی وقفه برای آبادانی و سازندگی تبریز است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ی منطقه 6، بر لزوم توجه به سرمایه گذاریهای بخش خصوصی و نیز جذب سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =