همزمان با روز جهانی دیابت، 12 ستاره شبکه‌های اجتماعی که کاربران زیادی آنها را دنبال می‌کنند تصمیم دارند پست‌های خود را به دیابت اختصاص دهند. این 12 کاربر هر یک زندگی یک بیمار مبتلا به دیابت را در پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، روایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در بیماران مبتلا به دیابت، بدن توانایی عملکرد طبیعی خود برای تولید انسولین و تنظیم میزان قند خون را از دست می‌دهد. سال‌هاست که همزمان با این روز، رسانه‌ها به سراغ بیماران مبتلا به دیابت می‌روند و از مشکلات و دغدغه‌هایشان می‌پرسند. اما این بار یک گروه تبلیغاتی با حمایت یک شرکت دارویی و با همکاری پروژه کلاس پرنده تصمیم گرفته‌اند به شیوه‌ای نو اطلاع رسانی کنند.

همچنین براى ١٢ نفر متخصص توليد محتوا براى شبكه‌هاى اجتماعى كارگاه آموزشى برگزار شد. در اين كارگاه رضا بهرامى نژاد از تجربه پروژه كلاس پرنده و خلاقيت و روش هاى نوين در اجراى كمپين هاى تبليغاتى و اجتماعى گفت. پس از آن روبرت صافاريان، مستندساز، درباره تكنيك هاى نزديك شدن به سوژه و برقرارى ارتباط مناسب با سوژه و تكنيك هاى مستندسازى آموزش داد.

سپس اميرحسين خورشيدفر نیز كارگاه فشرده‌اى درباره داستان نويسى، بخصوص داستان‌نويسى در زمينه بيمارى‌هاى خاص و شهرنشينى برگزار كرد. اين كارگاه ها براى آماده شدن اين ١٢ نفر برا ارايه يك روايت مناسب و حرفه‌اى از سوژه هايشان برگزار شد.

تیم برگزار کننده با شعار «تغيير دنياي ديابت» از مخاطبان این اقدام دعوت کرده است تا به این پروژه یک روزه برای افزایش آگاهی درباره دیابت بپیوندند و مشكلات و تجربه‌های شخصی خود را در قالب عكس و متن در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراک بگذارند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =