ترسی که باعث می شود شانس مربی سرشناس برای تیم والیبال کم شود

فدراسیون والیبال بیشتر موافق حضور آناستازی است اما شرایط این مربی کمی پیچیده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون والیبال مدتی است که مذاکرات خود را با گزینه های مختلف انجام می دهد تا جانشین کواچ را انتخاب کند. این فدراسیون در نهایت بین دو گزینه لوزانو و آناستازی قرار گرفت که هنوز هم مشخص نیست کدامیک از آن ها سرمربی تیم ملی والیبال خواهند شد.
نظر مسئولان فدراسیون والیبال بیشتر روی آناستازی است. رئیس و سایر اعضای فدراسیون بیشتر موافق هستند که آناستازی سرمربی تیم ملی شود اما یک مانع باعث شده لوزانو بیشتر به نیمکت تیم ملی نزدیک باشد. آناستازی در حال حاضر سرگرم تیم فعلی اش است و تا اردیبهشت سال آینده نمی تواند به ایران بیاید و هدایت تیم را برعهده بگیرد.
اگر فدراسیون والیبال ایران حکم سرمربیگری او را بزند، ملی پوشان والیبال ایران مجبورند به لهستان بروند و در این کشور اردو بزنند تا آناستازی در کنار تیم فعلی اش، حواسش را جمع ملی پوشان ایران کند. اما این حرکتی غیر حرفه ای محسوب می شود و فدراسیون مایل نیست چنین اتفاقی رخ دهد.
در طرف مقابل، لوزانو چنین مشکلی ندارد و می تواند زودتر از آناستازی خودش را به ایران برساند. حالا مسئولان فدراسیون تردید دارند که کدام گزینه را انتخاب کنند؛ لوزانو و وقت آزادترش را، یا آناستازی و دردسرهایش.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    70 9
    لوزانو روانشناسی خونده واسه تیم ایران بهتره