۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۲

به گفته مدیر عامل مگا موتور ، برای تحقق اهداف و چشم اندارهای صنعت خودروی کشور مسیر سخت و دشواری را در پیش روی خواهیم داشت.

 براساس اظهارات  مدیر عامل شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل سایپا ، در سال آینده سه برنامه و طرح ( برنامه  پنج ساله گروه خودروسازی سایپا تحت عنوان پرواز 95،برنامه توسعه صنعت خودرو در وزارت صنایع و لایحه هدفمند کردن یارانه ها ) به طور همزمان اجرایی خواهند شد که قطعا اگر همه اینها را در کنار هم قرار دهیم می بینیم که اگر واقعا خواسته باشیم این اهداف محقق شود، کار دشوار و سختی پیش رو داریم وتحقق این اهداف به آسانی میسر نخواهد شد.

محمد رضا روشنی مقدم با اشاره به اینکه طرح توسعه مگاموتور در سال آینده در چندین محور اجرا می شود، گفت: یکی از مهمترین این محورها بازسازی شرکت و امکانات تولیدی و ظرفیت های آن است ، به روز کردن خطوط تولید ورفع تمام نواقص موجود در خطوط و سالن های تولید ، همچنین توسعه خطوط تولیدی ازاولویت های ما در سال آینده خواهد بود.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های جدی ما در سال آینده توسعه محصول است که شامل  توسعه فیزیکی، افزایش ظرفیت ، بازسازی کارخانه،  ارتقای سیستم های اطلاعاتی و ..است.

مهندس روشنی مقدم اصلاح و به روز کردن سیستم ها را یکی دیگر از محورهای توسعه ای مگا موتور در سال آینده دانست و گفت: سیستم های بهره وری و ارتقای شغلی در مگاموتور باید اصلاح وهدفمند شود.

مدیر عامل مگا موتور با توصیف اهداف و چشم اندازهای صنعت خودروی کشور و نقش و جایگاه مگاموتوردر این برنامه ها گفت: ما مسیر سخت و دشواری را برای رسیدن به اهداف خود در بخش صنعت و توسعه و آبادانی کشورمان داریم .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 47971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =