شفاآنلاین نوشت: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان مجلس و به خصوص اعضای کمیسیون بهداشت با طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و طرح تحول نظام سلامت به هیچ عنوان موافق نیستند.

دکترمراد هاشم زهي گفت: وزير بهداشت ودرمان براي طرح تحول سلامت زحمات زيادي كشيده اند. ضمن اینکه نتیجه تلاش های ايشان و تمامی دست اندرکاران وزارت بهداشت را به راحتي در رضايتمندي مردم و كاهش مشكلات آنها در حوزه سلامت مي بينم. بنابراين مطرح كردن چنين بحثي در نظام سلامت و حوزه بهداشت صحيح نيست.

نماینده مردم خراسان جنوبی و نهبندان گفت: پزشكان صاحب نظر مجلس و اعضاي كميسيون بهداشت با طرح تحقيق و تفحص از وزارت بهداشت مخالف هستند و به هيچ عنوان با اين طرح همراهي نمي كنند. به نظر من رسانه ها نیز نبايد به اين بحث دامن بزنند. چراکه اين طرح نظر شخصي يك نفر بوده و اصلا در كميسيون بهداشت و درمان هم مطرح نشده است .

وی افزود: در چنین شرایطی سوال اینستکه چرا بايد رضايتمندي مردم و كاهش مشكلاتشان را در حوزه سلامت ناديده بگيريم و مديريت خوب و تلاش هاي صادقانه وزير بهداشت وهمکارانشان را دراین طرح ملی زير سوال ببريم؟

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =