بسیج مردم در توییتر جواب داد / کودک یتیم لبنانی به اسپانیا می‌رود تا رونالدو را ببیند

حیدر مصطفی کودک لبنانی که والدین خود را در حمله تروریستی چند روز گذشته بیروت از دست داده است. در جواب پرسش یک خبرنگار گفته بود که آرزو دارد، کریستیانو رونالدو را از نزدیک ببیند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، او امروز برای دیدن کریستیانو رونالدو عازم اسپانیا شد اما داستان سفر او به اسپانیا آمیزه‌ای از تلخی و مهربانی است.

حیدر در انفجارهای چند روز گذشته بیروت والدین خود را از دست داد. وقتی مردم حیدر را به بیمارستان رساندند، رعنا هربی خبرنگار لبنانی، از او در مورد والدینش پرسید و حیدر در جواب گفت: آنها هنوز توی ماشین هستند.

خبرنگار لبنانی عکسی از حیدر در حالی که تعدادی کودک به ملاقاتش رفته بودند، در صفحه توییتر خود منتشر کرد و این عکس هزاران بار بازنشر شد.

نوبت بعد که رعنا هربی به ملاقات حیدر رفت، از او سوال کرد چه آرزویی دارد؟ و حیدر گفت که دوست دارد کریستیانو رونالدو را از نزدیک ببیند.

رعنا هربی آرزوی این کودک لبنانی را در توییتر با هشتگ cristianomeethaidar#  منتشر کرد. در عرض چند ساعت کاربران توییتر هزاران بار با این هشتگ توییت کردند و این هشتگ در مدت زمان کوتاهی در توییتر ترند شد.

خبرنگار لبنانی از تلاش مردم سرتاسر جهان برای برآورده کردن آرزوی یک کودک یتیم لبنانی شگفت زده شد، اما شگفتی او وقتی بیشتر شد که از اسپانیا و از باشگاه رئال مادرید با آن‌ها تماس گرفتند تا حیدر را آماده‌ی سفر به اسپانیا کنند.

حیدر راهی اسپانیا شد تا با بازیکن محبوبش در باشگاه رئال مادرید دیدار کند.

۵۸۲۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    16 0
    عاشقتم انسانیت