در حاشیه مراسم اختتامیه هشتمین دوره از جایزه ادبی جلال آل احمد از یک خانواده کرمانی اهل ادبیات با حضور هوشنگ مرادی کرمانی، تقدیر شد.


به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، این خانواده که ساکن شهر جیرفت هستند، هر هفته در منزل خود برنامه نقد ادبی برگزار می‌کنند و از علاقمندان پر و پا قرص شعر و داستان هستند.

پدر خانواده براهام در مورد خانواده‌اش و انگیزه آنها از خواندن کتاب گفت: من شش پسر و یک دختر دارم. هدف خانواده ما از خواندن و نوشتن این است که فراموش نکنیم ما انسانیم.


او این‌طور ادامه داد: خانواده ما تا به حال در ۱۲۰ جشنواره مقام کسب کرده است اما این به این معنا نیست که ما نویسنده‌های خوبی هستیم. این به این معناست که ما همه جا حضور داشته‌ایم تا یاد بگیریم.

هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده داستان‌های کودک و نوجوان، همراه با حاضران در سالن خانواده براهام را مورد تشویق قرار داد.

خالق «قصه‌های مجید» از کتابخانه‌ای منطقه کهنوج استان کرمان گفت که به همت سه دختر کوچک، در محل نگهداری حیوانات و با چند جلد کتاب شکل گرفت و الان تمام دنیا این کتابخانه و این سه دختر را می‌شناسند.

از دیگر حاشیه‌های مراسم امضای تخته شاسی پوستر جشنواره توسط برندگان و مهمانان مراسم اختتامیه بود.

مهدی قزلی دبیر هشتمین دوره جایزه ادبی جلال از راوی کتاب برگزیده بخش مستندنگاری سردار جانباز میرزا محمد سلگی خواست تا پیشانی پوستر جلال آل احمد را امضا کند.

۵۸۲۴۸

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كيايي A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    0 0
    سلام. چرا اين پرونده جايزه جلال زير تيغ يا لبه تيغ باز نمي شه و خطا مي ده؟