چهارمین دوره سوگواره شعر و عکس عاشورایی در زنجان با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد. این سوگواره که برای چهارمین سال پیاپی در زنجان برگزار می‌شود میزبان 68 عکاس و 51 شاعر بود.

چهارمین دوره سوگواره ملی عاشورا در زمینه‌های هنری شعر و عکس به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان برگزار شد.

این مسابقه توسط موسسه آموزش عالی روزبه زنجان برگزار شد و در اختتامیه این جشنواره که در فرهنگ‌سرای کوثر زنجان برگزار شده بود از شاعران و عکاسان برگزیده تجلیل شد.

شبنم فرضی‌زاده از اردبیل، محسن کاویانی و تکتم حسینی از استان قم برگزیدگان بخش شعر و مهدی عقیقی از قوچان، مونا اسماعیلیان و حسین نظری از استان زنجان برگزیدگان بخش عکس عاشورایی بودند.

به دبیرخانه این جشنواره 700 عکس از 68 عکاس و 168 شعر اعم از شعر نو و سنتی از 51 شاعر رسیده بود که پس از بررسی هیئت داوران در هر بخش سه نفر به عنوان برگزیده اعلام شدند.

داوران این سوگواره از برترین‌های رشته‌های مورد نظر انتخاب شده بودند، به گونه‌ای که شاهد حضور داوران بین‌المللی در بخش عکاسی بودیم و داوران بخش شعر کاظم بهمنی، غلامرضا طریقی و مهدی کمالی بودند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =