آغاز طرح زمستانی پلیس راه در استان کرمانشاه

آیین آغاز طرح زمستانی پلیس راه و ارگان های امدادی و خدمات رسان با حضور نمادین عوامل انسانی و ماشین آلات ویژه این طرح در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه از امروز (دوشنبه) آغاز و تا سه ماه آینده ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، هدف از اجرای این طرح را ایمن سازی رفت و آمد در جاده های برون شهری، شتاب بخشی به امداد رسانی به مصدومان حوادث جاده ای و در راه ماندگان عنوان کرد.
سرهنگ محمد مرادی اظهار کرد: این طرح تا 23 اسفند امسال ادامه خواهد یافت و افزون بر 80 تیم از جمله 43 تیم پلیس در آن مشارکت خواهند داشت.
به گفته این مسئول انتظامی، در گردنه های برفگیر استان کرمانشاه مانند قلاجه، مله ماس، بیدسرخ و سایر گردنه ها تیمهای پلیس راه بصورت مداوم مستقر می شوند تا اختلالی در رفت و آمد خودروهای عبوری پیش نیاید.
مرادی تاکید کرد: به همه پاسگاه های پلیس راه در مسیرهای برون شهری استان فرمان داده شده که از امروز مانع تردد خودروهای بدون تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، برف پاک کن سالم و... شوند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از مردم خواست تا در این مدتی که طرح زمستانی اجرا می شود، با پلیس و سایر نیروهای امدادی همراهی و همکاری داشته باشند.
وی همچنین توصیه کرد که شهروندان از سفرهای غیرضروری در این روزها بپرهیزند و هنگام رانندگی نیز با رعایت قوانین و حرکت با سرعت ایمن به سفری بدون حادثه بیندیشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =